Ειδήσεις

Υποβολή νέων αιτήσεων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Καρδίτσας


Το Κοινωνικό Παντοπωλείο λειτουργεί από το Δεκέμβριο του 2017.  Οι υπηρεσίες που παρέχει είναι εντελώς δωρεάν και αφορούν έναν συγκεκριμένο αριθμό δικαιούχων – ωφελουμένων , που θα εναλλάσσονται, ώστε να εξυπηρετηθούν περισσότεροι δικαιούχοι και να  είναι δυνατή  η αξιολόγηση τυχόν μεταβολών στην αρχική τους οικονομική κατάσταση.

Στους δικαιούχους προβλέπεται να διανέμονται για 1 χρόνο τυποποιημένα τρόφιμα μακράς διαρκείας, είδη ατομικής υγιεινής και καθαριότητας, είδη ένδυσης και υπόδησης τα οποία προέρχονται από προγραμματισμό δράσεων των αρμοδίων παραγόντων της προαναφερθείσας Κοινωνικής Δομής, χορηγίες-δωρεές πολιτών και επιχειρήσεων, των οποίων η συνδρομή συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα του έργου.

Για την επιλογή των  ωφελούμενων,  καλούνται οι νέοι ενδιαφερόμενοι,  (στα πλαίσια επικαιροποίησης των δικαιολογητικών τους) να υποβάλλουν αιτήσεις.

 

 

 

 

Η υποβολή των αιτήσεων μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά  θα γίνεται από την Δευτέρα  21/08/2023 έως και την Παρασκευή 8/09/23, από ώρα 9.00π.μ – 13.00π.μ, στη διεύθυνση του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δημοτική Αγορά Καρδίτσας

           

 

Δικαιολογητικά για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

 

Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίζουν μαζί με την αίτηση (την οποία την χορηγεί η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου) οι ενδιαφερόμενοι είναι:

 

  1. Εκκαθαριστικό  τρέχοντος έτους του αιτούντος (το συνολικό οικογενειακό εισόδημα δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 6.000 €, με προσαύξηση 20% για κάθε ανήλικο τέκνο).
  2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
  3. Απόφαση αναπηρίας σε ισχύ (ΚΕΠΑ)(εφόσον υπάρχει πρόβλημα υγείας ).
  4. Αστυνομική Ταυτότητα αντίγραφο.
  5. Κάρτα ανεργίας σε ισχύ (εφόσον πρόκειται για άνεργο )
  6. Διαζευκτήριο ή άλλο αποδεικτικό που να αποδεικνύει ότι είναι μονογονεϊκή οικογένεια.(κατά περίπτωση)

 

 

Προηγούμενο άρθρο Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Λίμνης Πλαστήρα
Επόμενο άρθρο Σύγκλιση Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Αντιπροσώπων της Π.Ο.Α.Σ.