Το «πρώτο κουδούνι» της φετινής σχολικής χρονιάς βρίσκει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ανήσυχη, προβληματισμένη αλλά και οργισμένη, τόσο για την εκπαιδευτική πραγματικότητα που διαμορφώνεται, όσο και για τα μεγάλα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν κάθε οικογένεια. Η καλπάζουσα ακρίβεια στα βασικά είδη, οι καθηλωμένοι μισθοί μετά και τις περσινές αυξήσεις-κοροϊδία, οι πρόσθετες δυσκολίες της διαβίωσης για τους/τις συναδέλφους/φισσες που υποχρεώνονται να υπηρετήσουν σε σχολεία μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, μας φέρνουν αντιμέτωπους με την ακραία φτώχεια. Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι εργαζόμενοι βλέπουμε εκατομμύρια ευρώ να διαφημίζονται από τα πλεονάσματα και τα κέρδη μεγάλων εταιρειών, αλλά για εμάς «οι αντοχές της οικονομίας» δεν έχουν ούτε ευρώ!
Είναι υπόθεση όλων μας, να μην πάνε τα παιδιά μας στα σχολεία και στοιβαχτούν ανά 25 και 28 σε μια αίθουσα, να μη γεμίσουν τα προγράμματά τους με κενά λόγω των απουσιών χιλιάδων εκπαιδευτικών, να μην στερηθούν βασικά αναλώσιμα λόγω έλλειψης χρημάτων.
Μαζί με τους εκπαιδευτικούς ,τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων τους εργαζόμενους, τους αγρότες, τη νεολαία της Καρδίτσας παλεύουμε ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης για
- ένα σχολείο που δεν θα χωράει τα παιδιά του λαού, που θα
αντιμετωπίζει τη νεολαία, τον ανθό του τόπου μας ως “κόστος” και οικονομικό
βάρος.
- Ένα σχολείο που θα καταργεί θέσεις εργασίας για τους εκπαιδευτικούς,
νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές.
- Ένα σχολείο φτηνό για το κράτος, ακριβό για του γονείς και κηδεμόνες που θα τους
γεμίζει καθημερινά με άγχος και απόγνωση.
- Ένα σχολείο που θα στοιβάζει στις σχολικές αίθουσες 25-28 ακόμα και 29 μαθητές
υπονομεύοντας τους όρους διδασκαλίας και μάθησης.
- Ένα σχολείο με μαθητές-”σαρδέλες” σε προβληματικές, έως ακατάλληλες κτιριακές
υλικοτεχνικές υποδομές.
- Ένα σχολείο -ειδικά μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών-, που δεν θα
μπορεί να ανταποκριθεί ούτε στις στοιχειώδεις οικονομικές του ανάγκες, όπως για
παράδειγμα το φωτοτυπικό υλικό, την πληρωμή λογαριασμών ρεύματος και τη
θέρμανση.
- Ένα σχολείο που σε αρκετές περιπτώσεις λειτουργεί χωρίς μόνιμο προσωπικό
καθαριότητας, χωρίς φύλακες, χωρίς νοσηλευτές, χωρίς ψυχολόγους, χωρίς
κοινωνικούς λειτουργούς, σε μια εποχή που ολόκληρη η κοινωνία και κυρίως τα
παιδιά και οι έφηβοι, έρχονται αντιμέτωποι με ποικίλα προβλήματα που κλονίζουν
τις αντοχές τους.