Το σύνθημα των διοργανωτών του 3ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Μαθηματικού Μαθητικού Φεστιβάλ«τα μαθηματικά είναι παντού!», έδωσε τη δυνατότητα σε ομάδες μαθητών και εκπαιδευτικών του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας να συνεργαστούν και να δείξουν ότι τα μαθηματικά βρίσκονται γύρω μας και υπεισέρχονται σε κάθε δραστηριότητα μας, μέσα από διαφορετικούς δρόμους και από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Με την πρόθεση προβολής της νοοτροπίας της διαθεματικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία, με δεδομένο ότι η διαθεματικότητα προσεγγίζει ολιστικά τη γνώση και αυτός ο τρόπος προσέγγισης μόνο οφέλη μπορεί να προσφέρει, μαθητές και καθηγητές παρουσίασαν την εργασία τους « Blues και… Χρυσή Τομή».
Στην εργασία τους περιγράφεται ο συσχετισμός μαθηματικών και μουσικής, γεωμετρικής αναλογίας και ακουστικής εμπειρίας, τελικά, η παρουσία της Χρυσής Τομής στο βασικό δωδεκάμετρο των Blues.
Συμμετείχαν οι μαθητές της Α’ τάξης Λυκείου: Λεμονιά Γιαννακοπούλου, Γιώργος Διδάγγελος , Εύα Καβαλάρη, Κατερίνα Κατσιαβάρα, Μαρία Ούπα, Νίκος Καζάκος και οι καθηγητές Μαρία Καλογήρου, μαθηματικός, Μαρία Τσιαμούρα, Μουσικολόγος και Λεωνίδας Ζώης, καθηγητής Πληροφορικής.
Σε αυτό το Φεστιβάλ, το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας συμμετείχε και με μία δεύτερη εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης Γυμνασίου Ελπίδας Αντωνίου, Ρωξάνης Βαΐτση, Σωτήρη Βάσκου, Χριστίνας Γούναρη, Ελευθερίας Κοτρώτσιου και Στράτου Κυριτσά, με την εργασία τους «5 παιδιά μετράνε τ’ άστρα», όπου, με την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας τους Μαρίας Καλογήρου, περιγράφουν τον χαοτικό κόσμο του σύμπαντος μέσα από αριθμούς.
Το 3ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ υλοποιήθηκε τις ημέρες 5η και 6η Απριλίου 2023, από το Ελληνικό Κέντρο Επιστημών και Τεχνών (Ε.Κ.Ε.ΤΕ), σε συνεργασία με Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και φυσικά, με την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θκαι περιλάμβανε εκτός των παρουσιάσεων των μαθητικών εργασιών, ομιλίες και συνεντεύξεις επιστημόνων, αλλά και δρώμενα, όπου η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε αυτά στοχεύει στη διαμόρφωση θετικής διάθεσης και στάσης στην διαδικασία μάθησης των μαθηματικών.