Ειδήσεις

Το Έργο NATURE λαμβάνει το Βραβείο Erasmus+ Wings για την καλύτερη Στρατηγική Σύμπραξη


Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το πρόγραμμα NATURE: Serious Games for Responsible Natural Resources Management  βραβεύτηκε με το Βραβείο Ποιότητας ERASMUS+ “Wings” ως την Καλύτερη Στρατηγική Σύμπραξη στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από την Κρατική Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ανάπτυξης (VIAA) της Λετονίας. Πρόκειται για ένα βραβείο ποιότητας του προγράμματος ERASMUS+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό που απονέμεται για την υλοποίηση έργων υψηλής ποιότητας.

Το Βραβείο Ποιότητας του προγράμματος Erasmus+ “Wings” επιβεβαιώνει την αριστεία στις ιδέες του έργου και την υλοποίησή τους και τις αξίες που τις διαπνέουν. Τα έργα που αναγνωρίζονται με το βραβείο εμπλουτίζουν σημαντικά την εκπαίδευση, την καινοτομία, αλλά και την ανάπτυξη και εξέλιξη της κοινωνίας μας. Το βραβείο συμβολίζει το θάρρος να αγκαλιάσουμε νέες ιδέες και τη δέσμευση να διαμορφώσουμε το μέλλον μας με βιώσιμο τρόπο», τόνισε στην απονομή η διευθύντρια του προγράμματος ERASMUS+ της Λετονίας, Zane Gailīte.

Το ερευνητικό έργο NATURE ανέπτυξε ένα ψηφιακό μαθησιακό παιχνίδι για ευαισθητοποίηση και ανάπτυξη γνώσης σε περιβαλλοντικά υπεύθυνη διαχείριση φυσικών πόρων. από το Latvian Cultural College (Λετονία), το Tallinn University (Εσθονία), το University of Vigo (Ισπανία), το Virtual Campus (Πορτογαλία), το EUTrack (Ιταλία) και την ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών κι Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που είχε το ρόλο του συντονιστή τεχνικής υλοποίησης για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ψηφιακού μαθησιακού παιχνιδιού.

Επιστημονικά υπεύθυνοι του έργου είναι το μέλος ΕΔΙΠ του Τμήματος Ηλεμτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Ηλίας Χούστης.

 

Προηγούμενο άρθρο Αγλαΐα( Λία) Ρογγανάκη: Χριστουγεννιάτικη επανεκκίνηση
Επόμενο άρθρο Παράταση Προθεσμίας για Στέγαση και Σίτιση Πρωτοετών Φοιτητών/τριών από Μετεγγραφή