Τον Αύγουστο του 2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από το νόμο διετία των δόκιμων νεοδιόριστων συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής. Με βάση τον νόμο 4589/2019 με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι διορισμοί στην εκπαίδευση, θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από τις Διευθύνσεις η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών αυτών.
Το Υπουργείο Παιδείας αρνείται να προχωρήσει άμεσα στη μονιμοποίησή τους επιβάλλοντας την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης. Τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια που πλήρωσαν ακριβά οι νεοδιόριστοι ως προσόντα για τον διορισμό τους, δεν αρκούν για να κρατήσουν τη δουλειά τους. Πρέπει να υποστούν την ατομική αξιολόγηση. Να αξιολογηθούν δηλαδή από τον διευθυντή, τον συντονιστή, τους μέντορες και από όλο το πλέγμα της αξιολόγησης.
Παρατείνεται δηλαδή μία κατάσταση ομηρίας και ανασφάλειας που καθιστά τους/τις συναδέλφους πιο ευάλωτους/ες σε πιέσεις, ώστε να τους χρησιμοποιήσει το Υ.ΠΑΙ.Θ. για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, την οποία εξακολουθεί να αντιπαλεύει ο κλάδος με βάση τις ψηφισμένες θέσεις του. Αποδεικνύεται έτσι, ότι οι κυβερνητικοί ισχυρισμοί περί «μη τιμωρητικής αξιολόγησης» είναι ψευδείς και αποκαλύπτονται οι πραγματικές προθέσεις του Υπουργείου. Άμεσα βάλλονται οι νεοδιόριστοι, αλλά στην πραγματικότητα όλος ο κλάδος, η μονιμότητα και οι εργασιακές σχέσεις όλων!
Δεν ανεχόμαστε οι συνάδελφοί μας, νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, να μετατρέπονται σε ομήρους του Υπουργείου και της Κυβέρνησης. Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. οφείλει να δώσει άμεσα εντολή για ολοκλήρωση της διαδικασίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, χωρίς καμία σύνδεση της μονιμοποίησης με την αξιολόγηση.
Την Παρασκευή 13/1 διοργανώνονται πανελλαδικά κινητοποιήσεις για το ζήτημα αυτό. Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε. έχουν κηρύξει Πανελλαδική 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (11.00-14.00).
Τα ΔΣ του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας «Νικόλαος Πλαστήρας» και της ΕΛΜΕ Καρδίτσας καλούν την Παρασκευή 13/01 τους εκπαιδευτικούς σε συγκέντρωση στην Κεντρική Πλατεία της Καρδίτσας, στη 1μ.μ. Θα ακολουθήσει πορεία μέχρι τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.