Ειδήσεις

Πλάθοντας ευτυχισμένα παιδιά. Μύθος ή πραγματικότητα; – Έναρξη του νέου διεπιστημονικού κύκλου ομιλιών – συζητήσεων που διοργανώνει η Ιερά Μητρόπολη


Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος, το εσπέρας του Σαββάτου 19 Οκτωβρίου 2024 χοροστάτησε στην ακολουθία του Εσπερινού στον Ιερό Ναό Αγίων Σοφίας, Ιωάννου Χρυσοστόμου και Σπυρίδωνος Καρδίτσης.
Οι σχέσεις γονέων – παιδιών μέσα από το πρίσμα της Ελληνικής πραγματικότητας και καθημερινότητας, ήταν το επίκεντρο της σημαντικής ενημερωτικής εκδήλωσης που διοργάνωσε Ιερά Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων, στο πλαίσιο των διεπιστημονικών κύκλων ομιλιών – συζητήσεων που πραγματοποιεί στο πνευματικό κέντρο του Ι. Ναού Αγίων Σοφίας, Ιωάννου Χρυσοστόμου και Σπυρίδωνος, παρουσία του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη μας κ. Τιμοθέου, του αναπληρωτή Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Καρδίτσας Δημήτρη Παπούλια και κόσμου. Με θέμα «πλάθοντας ευτυχισμένα παιδιά, μύθος ή πραγματικότητα;» ο ομιλητής Ψυχίατρος – Ψυχοθεραπευτής και συγγραφέας Ιάκωβος Μαρτίδης παρουσίασε έναν πρακτικό «οδηγό» για το πώς να χτίσουν οι γονείς μια υγιή σχέση με τα παιδιά τους και να τα κάνουν ευτυχισμένα.


Ο κ. Μαρτίδης στάθηκε στην αρμονική σχέση των παιδιών με τους γονείς, η οποία πρέπει να στηρίζεται σε δύο βασικούς παράγοντες: στην αγάπη προς το παιδί και στη γνώση. «Χωρίς αγάπη και γνώση, δεν μπορεί να υπάρξει ευτυχία. Και όταν λέμε ευτυχία των παιδιών δεν μιλάμε για μια ιδανική κατάσταση, χωρίς προβλήματα κλπ. Αλλά για μία κατάσταση εσωτερική, με βάση την οποία αντιμετωπίζει τα προβλήματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Οι προϋποθέσεις για ένα παιδί να γίνει ευτυχισμένο είναι να μεγαλώσει με αγάπη, αποδοχή, ενθάρρυνση και οριοθέτηση γιατί χρειάζονται και τα όρια στη ζωή».
Ο κ. Μαρτίδης τόνισε οι γονείς πρέπει να αφιερώσουν πολύ χρόνο για το παιδί, και παίζοντας μαζί του, όχι αγοράζοντας δώρα. «Αγοράζουμε πολλά δώρα αλλά δεν παίζουμε μαζί του με αυτά» είπε. Στην εκδήλωση, μιλά με τεκμηριωμένη παιδαγωγική άποψη και επιστημονική γνώση, συνδυάζοντας την πρακτική εφαρμογή με παραδείγματα.

 

 

Προηγούμενο άρθρο Κώστας Τσιάρας από Καρδίτσα: Εγκρίθηκαν 50 τοπικά προγράμματα Leader με καταρχήν πόρους ύψους 236 εκ.
Επόμενο άρθρο Μαθήτριες, μαθητές και εκπαιδευτικοί του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Καρδίτσας στην πόλη Florrence του Βελγίου