Κατάφωρη η αδικία εις βάρος των εργαζόμενων μαθητών
Ζητά με ερώτηση του στη Βουλή ο κ. Σπύρος Ταλιαδούρος
Ο Βουλευτής Καρδίτσας και τ. Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, με ερώτηση που κατάθεσε στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κα Α. Διαμαντοπούλου, ζητά την επανεξέταση της απόφασης υποβάθμισης του Εσπερινού Λυκείου Καρδίτσας, μετατροπής του σε Λυκειακές Τάξεις και συγχώνευσης του με το Εσπερινό Γυμνάσιο καθώς η απόφαση αυτή υποβαθμίζει ουσιαστικά τον εκπαιδευτικό ρόλο των Εσπερινών Σχολείων και αποτελεί κατάφωρη αδικία σε βάρος των εργαζομένων μαθητών, οι οποίοι φοιτούν κατά κύριο λόγο στα Εσπερινά Ενιαία Λύκεια.
Ειδικότερα η ερώτηση του κ. Ταλιαδούρου έχει ως εξής:
«Αναστάτωση και αισθήματα δυσφορίας και απογοήτευσης, δημιούργησε στους μαθητές, εκπαιδευτικούς και την τοπική κοινωνία, η απόφαση περί υποβάθμισης του Εσπερινού Λυκείου Καρδίτσας, η μετατροπή του σε Λυκειακές Τάξεις και η συγχώνευση του με το Εσπερινό Γυμνάσιο.
Το Εσπερινό Λύκειο, το μοναδικό στο νομό Καρδίτσας, αποτελεί πόλο έλξης φτωχών και εργαζόμενων μαθητών, όπου οι αντίξοες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες τους ανάγκασαν να εγκαταλείψουν τα θρανία των πρωϊνών σχολείων και να αναζητήσουν ξανά μια δεύτερη ευκαιρία για την πρόσβασή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω του Εσπερινού Λυκείου. Εξάλλου ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών, οι αξιόλογες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και οι εισακτέοι, κάθε χρόνο, στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποτελούν κύρια στοιχεία για το σημαντικό ρόλο του συγκεκριμένου σχολείου στην τοπική κοινωνία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Λύκειο αποτελεί αυτοτελή εκπαιδευτική βαθμίδα, με διακριτό δομικό και λειτουργικό πλαίσιο. Τα πιθανά προβλήματα που θα προκύψουν άμεσα, θα έχουν επίδραση στην αποδόμηση του εξαιρετικού κλίματος μάθησης και ανάπτυξης πολυεπίπεδων δράσεων που καλλιεργείται στο σχολείο.
Κατόπιν αυτών ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός:
Προτίθεται να επανεξετάσει και να επαναξιολογήσει το θέμα της μη υποβάθμισης του Εσπερινού Λυκείου Καρδίτσας και μετατροπής του σε Λυκειακές τάξεις;»