Νέες αυξήσεις στα ήδη ακριβά διόδια, ανακοίνωσαν από 1/1/2022 οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς δρόμους, με βάση τις συμβάσεις παραχώρησης που υπέγραψαν και εφάρμοσαν διαχρονικά όλες οι αστικές κυβερνήσεις.
Ετσι το εισόδημα όσων αναγκάζονται να κινούνται μέσω των εθνικών δρόμων για να πάνε στην εργασία τους, στο σπίτι τους, στα χωριά τους ή για αναψυχή, θα δεχθεί άλλο ένα πλήγμα, αφού η ΠΑΘΕ, η Ε65, η Εγνατια, η Ιόνια Οδός, η Αττική Οδός, ο Αυτοκινητόδρομος Μορέας, η Ολυμπία Οδός, έχουν γεμίσει από μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων.
Να μια ακόμα απόδειξη τι σημαίνει καπιταλιστική ανάπτυξη. Πάνω στη μεγάλη ακρίβεια στο ηλεκτρικό ρεύμα, στη θέρμανση, στην πολύμορφη φοροληστεία, στους χαμηλούς μισθούς και συντάξεις, στη μείωση των τιμών των προϊόντων των μικρομεσαίων παραγωγών, που επιβάλουν εδώ και χρόνια οι κυβερνήσεις Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, έρχονται τώρα νέες αυξήσεις σε όλα τα διόδια. Μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι που έχουν και την εκμετάλλευση των εθνικών δρόμων.
Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν μπήκαν για καλύτερους δρόμους και οδική ασφάλεια, όπως ισχυρίζονται οι κυβερνήσεις της Ν.Δ, πριν του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, η Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας και οι Δημοτικές Αρχές που στηρίζονται απ’ αυτά τα κόμματα, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι. Απόδειξη ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των οδηγών αναγκάζονται να ταξιδεύουν από τους επικίνδυνους παράδρομους, όπου χάνονται ανθρώπινες ζωές, σημειώνονται πολλοί τραυματισμοί και μεγάλες υλικές ζημιές.
Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ από κοινού ψήφισαν την παράδοση των εθνικών δρόμων στους μεγαλοεργολάβους και μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ το τηρούν όλοι τους με ευλάβεια. Είναι ψέμα ότι αυτοί πληρώνουν για το φτιάξιμο των δρόμων. Στην ουσία το δημόσιο χρηματοδοτεί τα έργα με τα χρήματα του λαού και αυτοί συμμετέχουν με ένα 10% περίπου, ενώ τους παραχωρείται το δικαίωμα να τα εκμεταλλεύονται για πολλές δεκαετίες, επιβάλλοντας δυσβάσταχτα χαράτσια στα διόδια. Η Ε.Ε στηρίζει την αύξηση και των διοδίων και των τιμών. Τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει κατά του λαού (Κυβερνήσεις, Ε.Ε) για να προστατέψουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
Τα όσα ψελλίζουν κατά καιρούς, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας και οι δήμαρχοι που στηρίζονται από τη Ν.Δ ή το ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, για μείωση της τιμής των ακριβών διοδίων, αποτελούν προσπάθεια εξαπάτησης των λαϊκών στρωμάτων, αφού όλοι αυτοί συμφωνούν με τις πολιτικές των κομμάτων τους, ότι οι εθνικοί δρόμοι θα βρίσκονται στα χέρια των μεγαλοεργολάβων που θα τους εκμεταλλεύονται, στήνοντας όλο και περισσότερα διόδια με βαριά χαράτσια.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, βροντοφωνάζει. Φτάνει πιά! Πληρώσαμε και πληρώνουμε πανάκριβα για το οδικό δίκτυο. Υπολογίστε: Πανάκριβα διόδια. Από τη ληστρική τιμή των 1,75 € το λίτρο η βενζίνη, το 1,20 € περίπου είναι κρατική φορολογία και από το υπόλοιπο το καρπώνονται τα πετρελαϊκά μονοπώλια. Ακόμα τους υπέρογκους φόρους που πληρώνουμε για αγορά αυτοκινήτου, για τέλη κυκλοφορίας, για ασφάλιστρα και τόσα άλλα. Δεν αντέχουμε άλλο!
Είναι δικαίωμά μας και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους.
- Να καταργηθούν όλα τα διόδια και οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους.
- Ελεύθερη διέλευση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.
- Δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές και με δωρεάν χρονικές ζώνες, συγκοινωνίες. Δημόσια έργα, λαϊκή περιουσία.
- Ενιαίος εθνικός, αποκλειστικά δημόσιος κατασκευαστικός φορέας που θα κατασκευάζει σύγχρονα, ποιοτικά και φθηνά έργα υποδομής για τις λαϊκές ανάγκες (δρόμους, κατοικίες, σχολεία, υγειονομικές μονάδες, κλπ), χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και με προστασία του περιβάλλοντος.
- Να πληρώσουν την κρίση οι πλουτοκράτες που την δημιούργησαν. Να φορολογηθεί τώρα με 45% το μεγάλο κεφάλαιο.