Μια πρωτοποριακή για τα δεδομένα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης διαδικασία θέτει σε εφαρμογή από την Τρίτη 6 Ιουλίου η Δημοτική Αρχή Καρδίτσας. Πρόκειται για την «Ώρα του Δημότη» μια διαδικασία απ’ ευθείας διαλόγου μεταξύ των δημοτών και της δημοτικής αρχής, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, με το Δήμαρχο και τους αντιδημάρχους. Την πρωτοβουλία για τη καθιέρωση της «Ώρας του Δημότη» είχε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θωμάς Κόντος.
Πως θα λειτουργεί η «Ώρα του Δημότη»
Η όλη διαδικασία θα γίνεται διαδικτυακά σε τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν συγκεντρώνεται ένας ικανός αριθμός ερωτημάτων θα γίνεται τηλεσυνεδρίαση για να δίνονται απαντήσεις. Στις απαντήσεις θα απαντά διαδικτυακά ο Δήμαρχος ή ο καθ’ ύλην αρμόδιος αντιδήμαρχος. Αν κάποια ερώτηση δεν μπορεί – για διάφορους λόγους – να απαντηθεί στη διάρκεια της διαδικασίας, θα στέλνεται γραπτή απάντηση στο δημότη εντός τριάντα ημερών. Σε ότι αφορά τη διαδικασία θα πρέπει οι δημότες να έχουν στείλει τα ερωτήματα τους 7 ημέρες πριν την έναρξη της. Εφόσον θέλουν να παραστούν διαδικτυακά, θα πρέπει να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων τους τουλάχιστον ένα 24ωρο νωρίτερα. Οι δημότες μπορούν να στέλνουν τα αιτήματα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση oradimoti@dimoskarditsas.gov.gr.