Ειδήσεις

Εξυπηρέτηση Πολιτών με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση στο ΚΕΠ των Σοφάδων


Ο Δήμος Σοφάδων εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, γεγονός που στοχεύει στην εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση για συγκεκριμένα αιτήματα των πολιτών, χωρίς την φυσική μετάβασή τους στα ΚΕΠ.

Με την νέα αυτή ψηφιακή πλατφόρμα βελτιώνεται και αναβαθμίζεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών και εξασφαλίζεται απόλυτη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα.

Η νέα αυτή υπηρεσία παρέχεται από το ΚΕΠ της πόλης των Σοφάδων και δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν για πληθώρα διαδικασιών που αφορούν τις εξής θεματικές κατηγορίες:

Υπηρεσίες προς τους πολίτες ( πληροφόρηση – αίτηση )

Υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις

Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

Εξυπηρέτηση από τον Δήμο

 

Διαδικασία συμμετοχής πολιτών στο πρόγραμμα mykeplive

Ο πολίτης πρέπει να δημιουργήσει ένα ραντεβού. Αυτό γίνεται με δύο τρόπους:

Μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr ακολουθώντας την διαδρομή: πολίτης και καθημερινότητα → εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών → εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από ΚΕΠ

Πληκτρολογώντας τη διεύθυνση :mykeplive.gov.gr

Και στις δύο περιπτώσεις για να επιτραπεί η είσοδος του απαιτούνται οι κωδικοί taxisnet. Η βιντεοκλήση πραγματοποιείται με τον εκπρόσωπο του ΚΕΠ κατά την διάρκεια λειτουργίας του, την ημέρα και ώρα που έχει επιλέξει ο πολίτης στην κράτησή του ραντεβού του.

Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη

Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)

Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του

Την διεύθυνση επικοινωνίας του

 

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:

Πληροφόρηση – Αίτηση

Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις

Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία

Εξυπηρέτηση από τον Δήμο

Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας που μεταξύ άλλων μπορεί να αφορά: δικαιοσύνη, δικαστήρια, εκπαίδευση, επιχειρηματική δραστηριότητα , εργασία και ασφάλιση, αποζημιώσεις και παροχές, συνταξιοδότηση, οικογενειακή κατάσταση, απώλεια προσώπων, πολίτης και καθημερινότητα, στράτευση, υγεία και πρόνοια κ.α

Η Δήλωση της Αντιδημάρχου Θώμης Καφάση – Δεδιλιάρη

Αναφορικά με τις νέες υπηρεσίες η αρμόδια Αντιδήμαρχος κ. Θώμη Καφάση – Δεδιλιάρη τόνισε:

Η λειτουργία του mykeplive σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πολιτών στο Δήμο Σοφάδων . Με την συγκεκριμένη υπηρεσία, την ψηφιοποίηση πολλών υπηρεσιών αλλά και με ένα ευρύ φάσμα  δράσεων, ως Δημοτική Αρχή στοχεύουμε στην όλο και πιο ποιοτική, όλο και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ανεξαρτήτως του αιτήματος που έχουν να διεκπεραιώσουν»

 

Προηγούμενο άρθρο 4 νέα θετικά κρούσματα covid στην Καρδίτσα
Επόμενο άρθρο 4 νέα οχήματα προστέθηκαν στον στόλο της ΕΛΑΣ στη Θεσσαλία