Ειδήσεις

Εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής παιδιών στο 9ο Δημοτικό & 9ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας, μέσω του προγράμματος LEADER της ΑΝ.ΚΑ


Στο πλαίσιο του Σχεδίου Διατοπικής Συνεργασίας «Διεύρυνση δυνατοτήτων ένταξης στο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλονπαιδιών καινέωνμε διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο» του Υπομέτρου 19.3 του προγράμματος LEADER 2014-2020, και έπειτα από την εποικοδομητική συνεργασία με τη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, η Αναπτυξιακή Καρδίτσας Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑοργάνωσε εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής παιδιών σε σχολικές μονάδες της πόλης.

Η δράση ξεκίνησεμετά από πρωτοβουλία της Προϊσταμένης του 9ου Νηπιαγωγείου και σε συνεργασία μετο Δ/ντή του 9ου Δημοτικού Καρδίτσας. Την εκπαίδευση των παιδιών που προέρχονται απότις τάξεις νηπίων, Α’ και Β’Δημοτικού έχει αναλάβει η κα Αγγελική Μπολτσή, εκπαιδεύτρια ρομποτικής και νέων τεχνολογιών.

Στόχος της δράσης είναι η συμπερίληψη των παιδιών Ρομά, προωθώντας τη διαπολιτισμικότητα και την κοινωνική ένταξη.

Η συντονίστρια του σχεδίου, Στέλλα Καραμαγκιόλα, μαζί με την ομάδα LEADER της ΑΝ.ΚΑ Α.Ε., εργάζεται υπό την καθοδήγηση του Γενικού Διευθυντή, Ευάγγελου Σακελλαρίου, για την επιτυχή υλοποίηση του έργου. Το σχέδιο συνεργασίας υλοποιείται μαζί με την Αναπτυξιακή Ολυμπίας (συντονίστρια) και την Αιτωλική Αναπτυξιακή και συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδος (ΠΑΑ) 2014-2020 του ΥπΑΑΤ και την Ευρωπαϊκή Ένωση

Στην έναρξη της εκπαιδευτικής δράσης συμμετείχαν, πέρα από τα στελέχη της ΑΝ.ΚΑ Α.Ε., ο Δ/ντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας Κωνσταντίνος Γκόλτσος, ο Δ/ντής του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κωνσταντίνος Χαλανούλης και η Προϊσταμένη του 9ου Νηπιαγωγείου Ιωάννα Στουρνάρα.

Το διατοπικό σχέδιο περιλαμβάνει επίσης την υλοποίηση εργαστηρίου /workshop “Κομμωτική για γυναίκες Ρομά” σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινότητας-Παράρτημα Ρομά Σοφάδων και σκοπό την καλλιέργεια της εξωστρέφειας των ωφελούμενων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι συνθήκες εργασιακής τους ένταξης.

Το επόμενο διάστημα θα εκκινήσουν άλλες δύο εκπαιδευτικές δράσεις σε ισάριθμες σχολικές μονάδες της περιοχής.

 

 

Προηγούμενο άρθρο Προοπτική επιστροφής στη Θεσσαλία του Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 30 Χρόνια
Επόμενο άρθρο Αγορά οικοπέδου 3,3 στρ. για Πλατεία στα Καλύβια Πεζούλας Λίμνης Πλαστήρα