Ειδήσεις

Αμεσες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στο δρόμο Καρδίτσας – Αρτας, στο ύψος των σηράγγων της ΔΕΗ


Μετά απο πολύχρονη πίεση της Λαικής Συσπείρωσης, η προηγούμενη περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας του κ. Αγοραστού, λίγο πριν τις εκλογές, είχε ανακοινώσει ότι θα εντάξει στο ΕΣΠΑ τη μελέτη «ασφαλτόστρωση παράκαμψης σηράγγων Συκιάς (θέση Παλαιόδενδρος /5 Αδέλφια), δίχως όμως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής της, πολύ δε περισσότερο για την κατασκευή του έργου.

Πρόκειται για ένα τμήμα 3,5 χιλιομέτρων του δρόμου Καρδίτσας – Αρτας και όχι κάποιου χωριού, το οποίο παραμένει εδώ και πολλά χρόνια ένας κακοτράχαλος χωματόδρομος, με αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιείται, αφού η συγκοινωνία σε εκείνο το τμήμα γίνεται μέσω των άθλιων οδικών σηράγγων που είχε ανοίξει η ΔΕΗ, όταν ξεκίνησε το φράγμα της Συκιάς.

Η περιφερειακή αρχή άλλαξε, αλλά η τύχη της μελέτης και πολύ περισσότερο η ασφαλτόστρωση του συγκεκριμένου τμήματος του δρόμου, αγνοείται.

Και η σημερινή περοφερειακή αρχή του κ. Κουρέτα, όπως και η προηγούμενη, δεν έχει κάνει μια ολοκληρωμένη παρέμβαση για την ασφάλεια των 5 σηράγγων, με αποτέλεσμα να εγγυμονούν σοβαροί κίνδυνοι για τους διερχόμενους οδηγούς.

Δεν έχουν αποκαταστήσει πλήρως τα εξωτερικά πρανή, τα ελλιπή πλέγματα και κάποια που δεν καθαρίστηκαν ποτέ, τα επικίνδυνα λάστιχα που είναι κρεμασμένα μέσα στις 5 σήραγγες και τα νερά τρέχουν στο οδόστρωμα και γίνονται πάγος το χειμώνα!

Στα 5 σκοτεινά και επικίνδυνα τούνελ Συκιάς, τα νερά τρέχουν πάνω στα αυτοκίνητα, οι πάγοι κρέμονται σαν σπαθιά και αποκολλούνται βράχια και είναι άκρως επικίνδυνα για τους οδηγούς.

Η Λαική Συσπείρωση, αξιώνει απο την περιφερειακή αρχή άμεσα:

  • Να ολοκληρώσει τη μελέτη και να κάνει την ασφαλτόστρωση του χωματόδρομου- εναλλακτική διαδρομή από λόφο «5 Αδέλφια», πριν υπάρξει κάποιο δυστύχημα.
  • Να κάνει εργασίες καθαρισμού πρανών στα ενδιάμεσα οδικά τμήματα των σηράγγων και τοποθέτηση πλεγμάτων ισχυρών σε όλο το μήκος (5 χλμ) οδικών σηράγγων.Σήμανση και τοποθέτηση στηθαίων όπου χρειάζεται.
  • Να κάνει διάνοιξη και σωστή τσιμεντένια επένδυση των σηράγγων. Να τοποθετήσει οπωσδήποτε φωτισμό μέσα στις σήραγγες.
  • Καθαίρεση των παλαιών μέτρων υποστήριξης μεταξύ των υπαρχόντων μεταλλικών πλαισίων και αντικατάστασή τους με νέα, με εφαρμογή ινοπλισμένου εκτοξευόμενου σκυροδέματος, τοποθέτηση λαμαρίνας μεταξύ των πλαισίων και σκυρόδεμα πλήρωσης των τμημάτων μεταξύ των πλαισίων.
  • Εξυγίανση των τμημάτων που έχουν προβλήματα αποκολλήσεων και υποστήριξη τους με νέα κατάλληλα μέτρα υποστήριξης (ινοπλισμένου εκτοξευόμενο σκυρόδεμα, τοποθέτηση μεταλλικών πλαισίων, τοποθέτηση δομικού πλέγματος, διάτρηση-τοποθέτηση ράβδων αγκύρωσης ή άλλου τύπου, διάτρηση αποστραγγιστικών οπών και τοποθέτηση διάτρητου σωλήνα PVC εντός αυτών όπου απαιτείται. Πρόσθετη εκσκαφή σηράγγων εάν απαιτηθεί.
  • Αντικατάσταση των υπαρχόντων μέτρων υποστήριξης που έχουν φθαρεί από την πάροδο του χρόνου και τη δράση του ύδατος.
Προηγούμενο άρθρο Δήμος Λίμνης Πλαστήρα: Κάτω τα χέρια από τη λίμνη Πλαστήρα – Όχι αιολικά στην Καζάρμα
Επόμενο άρθρο Με τον Σωκράτη Αλειφτήρα συναντήθηκε ο Κώστας Τέλιος