Άκρως εντυπωσιακά ήταν τα πειράματα αλλά και οι κατασκευές των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, τα οποία και παρουσίασαν το πρωί στα πλαίσια της εκδήλωσης για τις φυσικές επιστήμες. Η εκδήλωση έγινε για δεύτερη χρονιά φέτος και είχε σκοπό να προσελκύσει και να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών που διδάσκουν τις φυσικές επιστήμες στα σχολεία. Η εκδήλωση ήταν επίσης ανοιχτή για το κοινό του Νομού μας, προκειμένου οι συμπολίτες μας να έρθουν σε επαφή και να κατανοήσει καλύτερα την ιστορική εξέλιξη των φυσικών επιστημών και τη σχέση της με το κοινωνικό γίγνεσθαι. Οι φυσικές επιστήμες έχουν οδηγήσει σήμερα σε μια νέα τεχνολογική επανάσταση που προκαλεί το ενδιαφέρον κάθε πολίτη. Όλοι σήμερα έχουν έστω αμυδρή εικόνα για την εκρηκτική πρόοδο της επιστήμης στην πληροφορική, στις επικοινωνίες, στη βιοτεχνολογία, στην κοσμολογία κλπ. Ταυτόχρονα δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς να εκδηλώσουν την εφευρετικότητα τους και την καινοτομία με πειράματα που οι ίδιοι σχεδίασαν. Έτσι επιβραβεύεται η προσπάθεια όλων, μαθητών και εκπαιδευτικών. Είναι κοινά αποδεκτό σήμερα ότι η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στα σχολεία έχει δυο σκοπούς: α) να εξοικειώσει τους μαθητές με το πραγματικό περιεχόμενο και τις αιτίες των φαινομένων που λαμβάνουν χώρα στο φυσικό και τεχνολογικό τους περιβάλλον και β) να καλλιεργήσει ορισμένες σημαντικές αξίες για τη ζωή των νέων ανθρώπων όπως προσήλωση στην αλήθεια, αίσθηση του μέτρου, δημιουργική φαντασία, επικράτηση του ορθού λόγου, σημασία του διαλόγου. Οι παιδαγωγικοί στόχοι που επιτυγχάνονται με τις εργαστηριακές δραστηριότητες είναι: α) να εξοικειωθούμε με τη χρήση εργαστηριακών οργάνων και να συναρμολογούμε απλές πειραματικές συσκευές, β) να καταλαβαίνουμε και να εκτελούμε σωστά οδηγίες, γ) να ασκηθούμε στη ακριβή παρατήρηση και μέτρηση, δ) να βγάζουμε συμπεράσματα και να τα διατυπώνουμε, ε) να αυξηθεί το ενδιαφέρον και η ευχαρίστηση για τα μαθήματα των φυσικών επιστημών, στ) να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να παίρνουμε πρωτοβουλίες, ζ) να συνθέτουμε τη μάθηση στην αίθουσα διδασκαλίας με την πειραματική διαδικασία και να εμβαθύνουμε σε όσα διδασκόμαστε.