Απέκτησε επίσημα αεροδρόμιο η Καρδίτσα – Αδειοδοτήθηκε το πεδίο προσγείωσης της Μυρίνης


Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (Αρ.Φύλλου 326/ Β’/13-02-2014) η απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδη, με την οποία αδειοδοτείται το πεδίο προσγείωσης ελαφρών αεροσκαφών Μυρίνης.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, στο πεδίο προσγείωσης Μυρίνης χορηγείται άδεια ίδρυσης- λειτουργίας Αεροδρομίου Κατηγορίας Β ελαφρών αεροσκαφών με φορέα λειτουργίας το Δήμο Καρδίτσας και ισχύ αορίστου χρόνου.

Οι διαστάσεις του διαδρόμου,- σύμφωνα και με την έκθεση αυτοψίας του κλιμακίου της Γενικής Δ/νσης Αερομεταφορών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας,- είναι 680 μέτρα μήκος και 20 μέτρα πλάτος, οι διαστάσεις της ζώνης ασφάλειας είναι 740Χ 60 μέτρα, έχει προβλεφθεί ζώνη ασφαλείας μήκους 30 μέτρων και στα δύο κατώφλια του διαδρόμου και η διαγράμμιση είναι σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές.

Υπάρχει ένα ανεμούριο στο μέσον του διαδρόμου, καθώς και ο απαιτούμενος διασωστικός εξοπλισμός που είναι σύμφωνος με τον Κανονισμό Πυρασφάλειας για αεροδρόμια – ελικοδρόμια και πεδία προσγειώσεων αεροσκαφών Κατηγορίας Πυρασφάλειας 1.

Ο πυροσβεστικός εξοπλισμός του αεροδρομίου αντιστοιχεί σε κατηγορία πυρασφάλειας 1, για την οποία απαιτούνται, σύμφωνα με τον ισχύοντα «Κανονισμό Πυρασφάλειας για αεροδρόμια – ελικοδρόμια και πεδία προσγείωσης αεροσκαφών», κατ’ ελάχιστο τα ακόλουθα:

-Δεξαμενή νερού χωρητικότητας 500 λίτρων τροχήλατη

-Σύστημα παραγωγής υγραφρού με δοχείο αφρού χωρητικότητας 14 λίτρων, δεξαμενή νερού χωρητικότητας 230 λίτρων και ρυθμό εκροής διαλύματος υγραφρού 230 λίτρων ανά λεπτό.

-Πυροσβεστήρα ξηράς σκόνης 45 κιλών με ρυθμό εκροής 2,25 κιλά ανά δευτερόλεπτο.

-Όχημα για τη ρυμούλκηση του ανωτέρω εξοπλισμού.

Το αεροδρόμιο, όπως αναφέρεται στην απόφαση, θα χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση πτήσεων ελαφρών αεροσκαφών γενικής αεροπορίας και οι πτήσεις προς και από το αεροδρόμιο θα εκτελούνται σύμφωνα με τους ισχύοντες Νόμους και Διατάξεις, Διατάγματα, Κανονιστικές Αποφάσεις και Κανονισμούς, σε συνάρτηση με την ευθύνη του χειριστή του αεροσκάφους, των επιδόσεων και περιορισμών του αεροσκάφους, ως προς τον τύπο και το βάρος προσγείωσης−απογείωσης.

Η αδειοδότηση του πεδίου προσγείωσης Μυρίνης ως Αεροδρόμιο Κατηγορίας Β ελαφρών αεροσκαφών, έρχεται να επισφραγίσει μια συστηματική προσπάθεια που ξεκινήσαμε πριν από 10 περίπου χρόνια, για να δημιουργήσουμε στην περιοχή μια υποδομή, που βάζει την Καρδίτσα στον “χάρτη” των εναέριων μετακινήσεων και μεταφορών, την καθιστά κέντρο ανάπτυξης του αεραθλητισμού στη Θεσσαλία και δημιουργεί ευνοϊκότερες συνθήκες για ανάπτυξη και άλλων δραστηριοτήτων στο μέλλον, με την υλοποίηση του κτηριακού προγράμματος και αξιοποιώντας την κεντροβαρική του θέση και τα υπόλοιπα συγκριτικά του πλεονεκτήματα . Μια προσπάθεια που την υπηρετήσαμε με όραμα, σταθερότητα, επιμονή και υπομονή.

Τα μηνύματα που έχουμε από ανθρώπους, οι οποίοι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τον χώρο, είναι πολλά και θα τα δούμε στην πράξη το ερχόμενο διάστημα.

Θέλω με την ευκαιρία να ευχαριστήσω όλους, όσοι πίστεψαν στο όραμά μας, και στήριξαν με τη στάση τους αυτή την προσπάθεια, για να φθάσουμε στο σημερινό αποτέλεσμα. Θέλω επίσης να καλέσω και όλους, όσοι αμφέβαλαν και αμφισβήτησαν το εγχείρημα αυτό, να μεταβάλουν τώρα τη στάση τους και να στηρίξουν την προσπάθεια αξιοποίησης του αεροδρομίου και των προοπτικών που δημιουργεί για τον τόπο μας και τις επόμενες γενιές.” δήλωσε σχετικά με την απόφαση, ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Κων. Παπαλός. 

Προηγούμενο άρθρο Ελπίδες για τη Σχολή Αστυφυλάκων Καρδίτσας
Επόμενο άρθρο Οι υποψήφιοι του ΚΚΕ στην Καρδίτσα και σε όλη τη Θεσσαλία