Ο Βουλευτής και π. Υφυπουργός Παιδείας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, με Ερώτηση που υπέβαλε στη Βουλή, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, προς τους Υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κ. Αρβανιτόπουλο και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Κ. Μητσοτάκη ζητά τη διόρθωση των στοιχείων των προς μετάταξη/μεταφορά εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, ώστε να αναγνωρισθούν όλα τα προσόντα τους και να αποτυπωθούν ορθά στους πίνακες συνδρομής κριτηρίων
Ειδικότερα η ερώτηση του κ. Σ. Ταλιαδούρου έχει ως εξής:
«Κατά την καταγραφή των προσόντων των εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και τη σύνταξη των πινάκων βάσει των οποίων θα γίνει η μετάταξη/μεταφορά τους, έχει παρατηρηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις η μη ορθή μοριοδότηση των προσόντων τους, γεγονός που οδηγεί σε ανισότητες. Συγκεκριμένα:
α) Δεν μοριοδοτείται το πτυχίο του Τμήματος Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΣΥΠ) και το πιστοποιητικό του προγράμματος Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ) της ΣΕΛΕΤΕ, νυν ΑΣΠΑΙΤΕ. Δεδομένου όμως του υψηλού επιπέδου σπουδών που πιστοποιούν οι ως άνω τίτλοι σπουδών που χορηγούνται μάλιστα από το Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της ΑΣΠΑΙΤΕ, θα πρέπει να μοριοδοτηθούν ως πρόθετα προσόντα με 2,5 μόρια για το πτυχίο ΣΥΠ και με 1,5 μόρια για το πιστοποιητικό ΠΕΣΥΠ.
β) Δεν μοριοδοτείται η υπηρεσία των εκπαιδευτικών σε Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) ως σύμβουλοι Επαγγελματικού Προσανατολισμού και η υπηρεσία των εκπαιδευτικών ως Υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αισθητικής Αγωγής και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων. Δεδομένου όμως ότι στις ως άνω θέσεις επιλέγονται εκπαιδευτικοί με αυξημένα προσόντα μετά από κρίση των αρμοδίων υπηρεσιακών συμβουλίων, θα πρέπει η υπηρεσία αυτή να μοριοδοτηθεί αναλόγως με εκείνη των διευθυντών, υποδιευθυντών και τομεαρχών των σχολικών μονάδων.
Κατόπιν αυτών ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί:
Προτίθενται να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να διορθωθούν τα στοιχεία των προς μετάταξη/μεταφορά εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, να αναγνωρισθούν όλα τα προσόντα τους και να αποτυπωθούν ορθά στους πίνακες συνδρομής κριτηρίων;»