Σε συνέχεια της με αριθ. πρωτ. 1508/11.9.13 Ερώτησης που έχει υποβάλει στη Βουλή, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ο Βουλευτής Καρδίτσας και πρώην Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σ. Ταλιαδούρος, σχετικά με το θέμα της προώθησης νομοθετικής τροποποίησης, ούτως ώστε να παρέχεται η δυνατότητα κατάρτισης και εφαρμογής νέων μεθοδολογικών και διδακτικών προσεγγίσεων παγκοσμίως αποδεκτών στους εκπαιδευτικούς, που διδάσκουν αναγνωρισμένους από τα ΚΕΔΔΥ ή άλλους επίσημους φορείς χαρισματικούς και ταλαντούχους μαθητές, συνάντηση πραγματοποίησε, χθες, Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, με τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), κ. Σ. Γκλαβά.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης τους, ο κ. Ταλιαδούρος πρόβαλε στον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. την ανάγκη θεσμικής ενίσχυσης της εκπαίδευσης των χαρισματικών παιδιών στη χώρα μας που σήμερα λόγω της κατηγοριοποίησης των μαθητών με βάση την επίδοση και τους βαθμούς τους και όχι βάση του δείκτη νοημοσύνης και των ειδικών ικανοτήτων τους τα παιδιά αυτά συχνά βαριούνται, αποστασιοποιούνται και καταλήγουν να θεωρούνται κακοί μαθητές αφού δε νιώθουν καμία εκπαιδευτική πρόκληση. Ο κ. Ταλιαδούρος επεσήμανε επίσης και τη σημασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν παιδιά που έχουν πιστοποιηθεί ως χαρισματικά.
Ο κ. Γκλαβάς διαβεβαίωσε τον κ. Ταλιαδούρο ότι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προετοιμάζει ρυθμίσεις τόσο μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα θέματα αυτά όσο και μέσω εισαγωγής νέων νομοθετικών ρυθμίσεων, όπου αυτό απαιτείται, ώστε να παρέχονται οι δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς ώστε να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τους μαθητές που έχουν αυξημένο δείκτη νοημοσύνης.
Ο κ. Γκλαβάς ανέφερε ότι οι ρυθμίσεις που προωθούνται περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων ανάπτυξη προτύπων αξιολόγησης για την ανίχνευση και αναγνώριση ενός ή περισσότερων νοητικών ικανοτήτων και ταλέντων των μαθητών, ανάπτυξη ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους μαθητές με μια ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα, επιμόρφωση στελεχών εκπ/σης, εμπλουτισμό των Αναλυτικών προγραμμάτων του νηπιαγωγείου και του δημοτικού σχολείου, μέσω της παραγωγής υλικού που θα αποσκοπεί στην ολόπλευρη ανάπτυξη του δυναμικού των μαθητών με μια ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα καθώς και αξιολόγηση των προτύπων αξιολόγησης, των ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και της επιμορφωτικής παρέμβασης και του παραχθέντος επιμορφωτικού υλικού – προτάσεων.