Όλοι μας έχουμε την εμπειρία του ηλεκτρονικού χαφιέ και τρομοκράτη που λεγεται survey. Tώρα θέλουν ακόμα πιο ασφυκτικό έλεγχο και εκφοβισμό εν όψει και της σχεδιαζόμενης αξιολόγησης. Θέλουν ηλεκτρονική καταγραφή των φακέλων αξιολόγησης, των προγραμμάτων, των portfolio, κλπ
Το πρόβλημα του σχολείου όμως δεν είναι ότι «δεν υπάρχει έλεγχος».Αντίθετα τα σχολεία λειτουργούν χάρη στην ευσυνειδησία των δασκάλων. Και το μάθημα γίνεται μόνο γιατί οι δάσκαλοι δεν αποφάσισαν ακόμα να αρνηθούν το ρόλο του παιδαγωγού και να εκτελούν τυφλά τις εντολές του υπουργείου (να διδάσκει ο δάσκαλος πχ τα μαθηματικά με το κεφάλι κάτω όπου εκτός από την τεράστια ύλη θα πρέπει να υλοποιεί και πρόγραμμα ευέλικτης ζώνης, οι ώρες να μην επαρκούν, «να τρέχει και να μη φτάνει», με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην μαθαίνουν ούτε τα βασικά).
Γιατί αυτό που επιδιώκουν, είναι να ελέγχουν και να εκβιάζουν την καλύτερη εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Της πολιτικής που στοιβάζει τα παιδιά μεσα σε σχολεία – παιδοφυλακήρια μακριά απ΄ τη γνώση, με εκπαιδευτικούς περιφερόμενους σκλάβους χωρίς δικαιώματα. Το πρόβλημα του σχολείου λοιπόν είναι ακριβώς η δική τους πολιτική. Η πολιτική της ΕΕ και του Νέου Σχολείου. Η πολιτική της υποχρηματοδότησης των σχολείων, που δεν έχουν ούτε πετρέλαιο, ούτε χαρτί, ούτε αναλώσιμα. Η πολιτική «λειτουργήστε το σχολείο όπως μπορείτε, χωρίς δασκάλους και ειδικότητες».
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Καρδίτσας «Ν. Πλαστήρας» καταγγέλει αυτή τη μεθόδευση και καλεί το Υπουργείο να την πάρει πίσω. Το … ourschool καμιά σχέση δεν έχει μ΄ ό,τι επιδιώκει το myschool τους.
το ΔΣ του Συλλόγου