Ενέργειες ενημέρωσης για την ψηφιακή δημόσια διοίκηση της Ν.Α.


Η Νομαρχία Καρδίτσας  στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» υλοποιεί έργα για την  εφαρμογή συστημάτων Πληροφορικής που εκσυγχρονίζουν τις υπηρεσίες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, με βασικό σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.

 Στα πλαίσια της ενημέρωσης για τα έργα αυτά, διενεργούνται μια σειρά εκδηλώσεων που έχουν προγραμματιστεί και ξεκίνησαν να υλοποιούνται από την Τρίτη 7 του μήνα με διάρκεια έως την Πέμπτη 23 Απριλίου.

Διατίθεται, έτσι κινητή μονάδα (Road Shows) που μετακινείται καθημερινά σε διαφορετικά κεντρικά σημεία της πόλης. Στην κινητή μονάδα διατίθενται σχετικά ενημερωτικά φυλλάδια, παρέχονται πληροφορίες, πρόσβαση σε φορητό υπολογιστή για ηλεκτρονική παρουσίαση των έργων και προσφέρονται και  μικρά γεύματα. Το πρόγραμμα της κινητής μονάδας είναι το παρακάτω:

-την Τρίτη 7/4 βρισκόταν στην Κεντρική Πλατεία,

-την Τετάρτη στην Πλατεία δικαστηρίων,

-σήμερα Πέμπτη θα βρίσκεται στη Δημοτική Αγορά (ώρες 11:00 έως 14:00),

-την Παρασκευή στην Πλατεία Παυσίλυπου (ώρες 11:00 έως 14:00 & 18:00 έως 21:00),

-το Σάββατο στην Δημοτική Αγορά ώρες (11:00 έως 14:00),

-και την Δευτέρα στον Πεζόδρομο (ώρες 11:00 έως 14:00 & 18:00 έως 21:00)

Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί μια σειρά ημερίδων για την πληρέστερη και αναλυτικότερη ενημέρωση των πολιτών. Συγκεκριμένα:

-Η πρώτη ημερίδα πραγματοποιείται σήμερα στο ΤΕΙ Καρδίτσας, στο μεγάλο αμφιθέατρο, ώρες 11:00 έως 13:00.

-Η δεύτερη τη Δευτέρα 13/4 στο ΤΕΕ, στην αίθουσα εκδηλώσεων, ώρες 18:00 έως 20:00.

-Η τρίτη την Τρίτη 14/4 στο ΕΒΕ, στην αίθουσα εκδηλώσεων, ώρες 18:00 έως 20:00.

-Η τέταρτη την Τετάρτη 22/4 στην ΤΕΔΚ, στην αίθουσα εκδηλώσεων, ώρες 18:00 έως 20:00.

– Και η τελευταία την Πέμπτη 23/4 στην Νομαρχία, στην Αίθουσα Νομαρχιακού Συμβουλίου, ώρες 11:00 έως 13:00.

Προηγούμενο άρθρο Αποδυνάμωση πόρων των Ν.Α. με την κατάργηση του τέλους ταξινόμησης οχημάτων
Επόμενο άρθρο Γιατί σταμάτησε το έργο του Φυσικού αερίου; Η ευθύνη του Δήμου