Αιτήσεις για μείωση Δημοτικών Τελών στο Δ. Σοφάδων


Ξεκινά η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο Δήμο Σοφάδων, που αφορούν στη μείωση δημοτικών τελών. Οι δικαιούχοι μπορούν να καταθέτουν τις αιτήσεις τους από 1 έως 15 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, στα ΚΕΠ Σοφάδων, Ταμασίου, Μενελαϊδος, Άρνης καθώς και στο Δημοτικό Κατάστημα Ρεντίνας. Επισημαίνεται ότι οι δικαιούχοι που έχουν ήδη ενταχθεί στο Πρόγραμμα μείωσης Δημοτικών Τελών από το 2011 δεν υποβάλλουν εκ νέου αιτήσεις.

Η μείωση αφορά στα τέλη νεκροταφείου, φωτισμού και καθαριότητας σε ποσοστό:

  1. 50% για τις εξής κατηγορίες των συνδημοτών:

    1. Άτομα με Αναπηρίες (ΑΜΕΑ) που το ποσοστό αναπηρίας είναι μεγαλύτερο του 67%

    2. Πολύτεκνους

    3. Οικονομικά αδύνατους (άπορους)

  1. 30% για:

    1. Τρίτεκνες οικογένειες

    2. Μονογονεϊκές οικογένειες

    3. Νεφροπαθείς

    4. Οικογένειες που έχουν μέλη ΑΜΕΑ με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67%

Προϋποθέσεις:

  1. Οι ωφελούμενοι να είναι μόνιμοι κάτοικοι του Δ. Σοφάδων

  2. Η μείωση τελών φωτισμού και καθαριότητας αφορά μόνο την πρώτη κατοικία

  3. Οι πολύτεκνες, τρίτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες έχουν το δικαίωμα μείωσης των τελών μέχρι τη στιγμή που το μικρότερο παιδί της οικογένειας θα συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του ή το 25ο έτος εφόσον σπουδάζει.

  4. Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα να μην υπερβαίνει:

    • Τις 22.000 ευρώ για τις πολύτεκνες, τις τρίτεκνες οικογένειες, τις μονογονεϊκές τις οικογένειες των νεφροπαθών και τις οικογένειες που έχουν μέλος ΑΜΕΑ προσαυξανόμενο κατά 2.000 ευρώ για κάθε παιδί της οικογένειας που δεν έχει ξεπεράσει το 18ο έτος της ηλικίας του ή το 25ο έτος στην περίπτωση που σπουδάζει.

    • Τις 14.000 ευρώ για τα ΑΜΕΑ

    • Τις 5.000 ευρώ για τους οικονομικά αδύνατους

Δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση του δικαιούχου

  2. Έγγραφο – δικαιολογητικό ή βεβαίωση ή άλλο επίσημο έγγραφο – που θα αποδεικνύει την υπαγωγή του αιτούντος ή μέλους της οικογένειάς του στην ωφελούμενη ομάδα. Έτσι:

    • Οι πολύτεκνοι πρέπει να προσκομίζουν βεβαίωση της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ).

    • Για την απόδειξη της ιδιότητας του αναπήρου απαιτείται Απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) στην οποία να προσδιορίζεται η αναπηρία καθώς και το ποσοστό αναπηρίας του (67% και άνω).

    • Για τους τρίτεκνους και τις μονογονεϊκές οικογένειες αρκεί το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

    • Για τους νεφροπαθείς χρειάζεται ιατρική γνωμάτευση Δημόσιου Νοσοκομείου

  1. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας που εκδίδει ο Δήμος

  2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης που εκδίδει ο Δήμος

  3. Τελευταία υποβληθείσα φορολογική δήλωση (Ε1) και εκκαθαριστικό σημείωμα

  4. Επικυρωμένο συμβόλαιο μίσθωσης της κατοικίας ή αντίγραφο του συμβολαίου κυριότητας της οικίας

  5. Λογαριασμό – της ΔΕΗ στο όνομα του δικαιούχου

  6. Στοιχεία (συμβόλαιο ή σχέδιο μηχανικού) για τα πραγματικά τ.μ. της κατοικίας, εάν αυτά δεν προκύπτουν από τα άλλα δικαιολογητικά και επί πλέον δεν υπάρχουν ούτε στο αρχείο της υπηρεσίας μας.

  7. Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος ότι η όποια αλλαγή προκύψει θα γνωστοποιηθεί άμεσα στο Δήμο μας (π.χ. απώλεια ιδιότητας, μετακόμιση, αλλαγή χρήσης ακινήτου κλπ). Εάν αυτό δε γίνει, ο Δήμος θα καταλογίσει στον υπόχρεο το όφελος της τελευταίας πενταετίας με τις νόμιμες προσαυξήσεις.

  8. Α.Φ.Μ. και φωτοαντίγραφο ταυτότητας, για καταγραφή των στοιχείων των δικαιούχων, ώστε να μπορούν να γίνονται επαληθεύσεις δεδομένων, κλπ στοιχείων των δικαιούχων-ωφελουμένων, αλλά και χρέωσή τους σε περίπτωση μη τήρησης των υποχρεώσεών τους ή παραπληροφόρησης των υπηρεσιών μας.

  9. Όποιο άλλο δικαιολογητικό τυχόν απαιτηθεί σε συνεννόηση με το Δήμο για τις περιπτώσεις που δεν έχουν προβλεφθεί.

Προηγούμενο άρθρο Συνάντηση Τσιάκου με μέλη της Ομάδας "Καθαρό Νερό" Φύλλου
Επόμενο άρθρο Εκκλησιαστικά νέα