Αναπάντητα ερωτήματα για τις μετατάξεις εκπαιδευτικών


Μεγάλη αναστάτωση δημιούργησε η μετάταξη Εκπ/κών Φυσικής Αγωγής και Αγγλικών από τη Δ/θμια Εκπ/ση στην Π/θμια Εκπ/ση Καρδίτσας. Λίγους μήνες πριν και μέσα στο καλοκαίρι Συνάδελφοι που υπηρετούσαν στην Π/θμια Εκπ/ση και πριν τις μετατάξεις δεν μπόρεσαν να πάρουν μετάθεση στον τόπο τους εξαιτίας της έλλειψης κενών. Πέραν των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν κατά την διαδικασία μετάταξης ( ποιοι είχαν δικαίωμα μετάταξης, μοριοδότηση κλπ.) είμαστε αναγκασμένοι να ζητήσουμε απαντήσεις σε σοβαρά και συγκεκριμένα ερωτήματα :

  1. Πώς και με ποιο τρόπο δημιουργήθηκαν θέσεις στις συγκεκριμένες ειδικότητες; Εάν αυτές είναι πλασματικές ποια θα είναι η τύχη των συναδέλφων;

  2. Γιατί δεν δόθηκαν έγκαιρα οι θέσεις αυτές ώστε να μπορούν να τις διεκδικήσουν συνάδελφοι που ζητούσαν μετάθεση στο νομό μας;

  3. Δίνεται η δυνατότητα – έστω και τώρα – σε εκπαιδευτικούς της Π/θμιας που επιθυμούν να μετατεθούν στην Καρδίτσα να διεκδικήσουν με ίδιους όρους τις «νέες κενές θέσεις»;

  4. Τι θα κάνει το Υπουργείο και η Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Θεσσαλίας για να άρει τέτοιου είδους αδικίες;

  5. Μήπως όλα τα παραπάνω πλασματικά κενά αποσκοπούν στο να εντάξουν συναδέλφους στο νόμο περί υποχρεωτικών μετακινήσεων – αποσπάσεων – μεταθέσεων;

 

Το Δ.Σ.

Προηγούμενο άρθρο Καταγγελία των Δασκάλων Καρδίτσας για τη δολοφονική επίθεση της Χ.Α.
Επόμενο άρθρο Δυναμικά συνεχίζεται η 13η Οικολογική Γιορτή Καρδίτσας - Tο πρόγραμμα του Σαββάτου