Με αφορμή δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας τόσο στον τοπικό, όσο και τον αθηναϊκό τύπο, έχουμε να διευκρινίσουμε τα παρακάτω:
Ως Διοίκηση της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας δηλώνουμε την ίδια αγανάκτηση με τους συμπολίτες μας νεφροπαθείς που βίωσαν την ταλαιπωρία, την αναστάτωση και την ανησυχία, έστω και αν το πρόβλημα έλλειψης φίλτρων αιμοκάθαρσης στο Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας ήταν πρόβλημα μιας μόνο ημέρας, το οποίο αποκαταστάθηκε την επόμενη.
Δηλώνουμε επιπροσθέτως οργισμένοι, για την παραπάνω «αρρυθμία» διότι τόσο το Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας, όσο και τα υπόλοιπα Νοσοκομεία της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας διαθέτουν επαρκείς πιστώσεις, προκειμένου να προβαίνουν σε έγκαιρες παραγγελίες των απαραίτητων προμηθειών.
Συνεπώς, οι όποιες δικαιολογίες περισσεύουν!
Σε κάθε περίπτωση και αφού ζητήσουμε την κατανόηση και την συγνώμη για λογαριασμό του Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας, από την πραγματικά ευαίσθητη ομάδα των νεφροπαθών και από έναν – έναν ξεχωριστά, θέλουμε να πληροφορήσουμε όλους τους ενδιαφερόμενους, αλλά και την κοινή γνώμη ότι η 5η Υ.Πε. κατά την διάρκεια της κρίσιμης ημέρας σε μία ύστατη προσπάθεια και με υπέρβαση του ρόλου της, κατάφερε να καλύψει μέρος μόνο των αναγκών με φίλτρα από άλλα Νοσοκομεία της Θεσσαλίας και ταυτόχρονα με επιστολή της στο Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας αναζήτησε τις ευθύνες, κοινοποιώντας το σχετικό έγγραφο τόσο στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, όσο και στον Υπουργό Υγείας κ. Α. Λυκουρέντζο.
Τέλος, σε ότι αφορά τις αιτιάσεις της αναπληρώτριας Διοικητού του Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας, είναι αυτονόητη η υποχρέωση της, να φροντίζει με απόλυτη συνέπεια τόσο την εύρυθμη όσο και την ασφαλή λειτουργία του Νοσοκομείου, αντί να προβαίνει σε «αυτοκαταγγελίες». Ιδιαίτερα όταν μια νοσοκομειακή μονάδα διαθέτει τις απαραίτητες πιστώσεις.
Όλα τα υπόλοιπα είναι αδιάφορα για τους πολίτες, πολύ δε περισσότερα – ίσως είναι και προκλητικά – για τους ασθενείς.