Σε απάντηση Ερώτησης που είχε καταθέσει στη Βουλή, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ο Βουλευτής Καρδίτσας και π. Υφυπουργός Παιδείας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, σχετικά με τη συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου του Ε65, που αποτελεί πυλώνα οικονομικής ανάπτυξης για τη Δυτική Θεσσαλία. μετά και την απόφαση απόρριψης της αίτησης αναστολής του έργου κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σ. Καλογιάννης δηλώνει ότι ο Ε65 ανήκει στις προτεραιότητες του Υπουργείου και ότι αφού ξεπεραστούν τα υφιστάμενα προβλήματα και ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις θα υπάρξει επανεκκίνηση των εργασιών κατασκευής του έργου παραχώρησης.
Ειδικότερα, η απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ως εξής:
«Απαντώντας στην Ερώτηση, με αριθμ. πρωτ. 2362/01.10.2012 που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής κ. Σπυρίδων Ταλιαδούρος, παρακαλούμε να πληροφορήσετε τον κ. Βουλευτή, τα εξής:
Ο Ε65 ανήκει στις προτεραιότητες του Υπουργείου, όπως και όλα τα έργα με συμβάσεις παραχώρησης.
Για την αντιμετώπιση των σοβαρότατων προβλημάτων στην υλοποίηση των μεγάλων έργων παραχώρησης, ο Πρωθυπουργός όρισε ειδικό διαπραγματευτή τον κ. Ε. Βιδάλη, ο οποίος ολοκληρώνει τις διαπραγματεύσεις με όλους του εμπλεκόμενους φορείς. Μετά την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων θα παρουσιαστούν οι προτάσεις, με σκοπό να ξεπεραστούν τα υφιστάμενα προβλήματα και να επανεκκινήσουν οι εργασίες κατασκευής των έργων παραχώρησης.
Το έργο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και κατά συνέπεια πρέπει να ενημερωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Το Ελληνικό Δημόσιο έχει εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του προς τον παραχωρησιούχο. Η αμοιβή των εργαζομένων είναι υποχρέωση του παραχωρησιούχου και μέχρι σήμερα δεν υπήρξε όχληση από εργαζόμενους στο έργο, λόγω μη πληρωμής τους.»
Ο κ.Σ. Ταλιαδούρος σχολιάζοντας την απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης δήλωσε ότι
« Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 είναι ένα απαραίτητο αναπτυξιακό έργο, με εμβέλεια στη Στερεά Ελλάδα, στην Ήπειρο, στη Δυτική Μακεδονία και στη Θεσσαλία, κυρίως στη Δυτική. Ο αναπτυξιακός του χαρακτήρας είναι προφανής: Σχεδιάστηκε για να βγάλει από την οδική απομόνωση περιοχές της χώρας οι οποίες δεν εξυπηρετούνται με σύγχρονο οδικό δίκτυο, δημιουργώντας οικονομικές συνέργειες.
Πρόκειται για περιοχές, όπως η Δυτική Θεσσαλία, με ανεξάντλητες δυνατότητες ανάπτυξης, κυρίως της πρωτογενούς παραγωγής και του τουρισμού, οι οποίες θα μπορούσαν να αναδειχθούν με την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων, που θα προσέδιδε στην περιοχή η ολοκλήρωση του έργου.
Παράλληλα στη σημερινή δυσμενή οικονομική συγκυρία, η επανέναρξη κατασκευής του έργου θα λειτουργούσε ανασταλτικά στην εμβάθυνση της ύφεσης και στην ανάσχεση της ανεργίας, η οποία έχει λάβει δραματικές διαστάσεις.
Θεωρώ επιβεβλημένη την αποπεράτωση του εν λόγω έργου και μάλιστα όταν ακούγονται εκτιμήσεις ότι και μόνο η αποζημίωση των παραχωρησιούχων μπορεί να φτάσει το ποσό του 1 δις. ευρώ, ποσό που είναι αρκετό για την αποπεράτωση του υπολοίπου έργου.
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι είμαστε αντίθετοι σε κάθε σενάριο «ακύρωσης» του έργου το οποίο καταδικάζει τη Θεσσαλία, και ιδιαίτερα τη Δυτική Θεσσαλία να μην έχει τη δυνατότητα διεξόδου προς την ανάπτυξη και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της ιδιαίτερα όταν, την επόμενη χρηματοδοτική περίοδο, ΕΣΠΑ 2, όπου η ανταγωνιστικότητα αποτελεί βασικό όρο ένταξης δράσεων και έργων. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε και κατά την επικείμενη συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό κ. Κ. Χατζηδάκη»