ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
– Διαβούλευση με τις Δημοτικές Αρχές τους παραγωγικούς φορείς και όλες τις δομές με σκοπό τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση, συνεργασία και συνεννόηση. Έχουν ενσωματωθεί όλες οι παρατηρήσεις που έχουν κατατεθεί
– Κυρίαρχο στοιχείο η προστασία του δημοσίου συμφέροντος
– Διεκδικούμε χρηματοδότηση πολιτικών δομών που θα προάγουν την κοινωνική δομή
– Δεν είμαστε εκφραστές της μνημονιακής πολιτικής και η προσπάθειά μας για διεκδίκηση αρμοδιοτήτων συνεχίζεται και πρόκειται να ενταθεί με σκοπό να έχουμε αποφασιστικό ρόλο για τα χωροταξικά πλαίσια στον πολιτισμό και τον τουρισμό, την παιδεία και την υγεία
– Συνδυάσαμε την ανάγκη για νέο αέρα στη Θεσαλία με την σταθερότητα που τόσο ανάγκη έχει η κοινωνία και η οικονομία
– Μέχρι σήμερα, σ΄αυτή τη δύσκολη οικονομική κατάσταση για τη χώρα μας, έχουμε καταφέρει, με συνοχή και συνέργια να υλοποιούμε ένα υγιές πρόγραμμα, η πρόοδος του οποίου αντανακλά στην πραγματική οικονομία.
– Έχουμε την αίσθηση του επείγοντος δίχως να χάνουμε την ικανότητα να στοχεύουμε σε αποτελέσματα με στρατηγικό τρόπο
– Συνολικά τα έργα όλου του ΕΣΠΑ που εντάχθηκαν από την αρχή υλοποίησής του και χωροθετούνται στην Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι 1601, συνολικού προϋπολογισμού 1.942.811.067 €. Από αυτά τα 255 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 503.804.870,28 €, διαχειρίζεται η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ενώ τα υπόλοιπα 1346 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1.439.886.196,97 € διαχειρίζονται άλλοι φορείς. Ωστόσο, τα έργα που εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ από 1-7-2012 είναι συνολικού προϋπολογισμού 750 εκ. €.
Επιπλέον:
- Στο πρόγραμμα «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» εντάξαμε έργα συνολικού προϋπολογισμού 56 εκ. €
- Ενισχύουμε επενδύσεις με τον Αναπτυξιακό Νόμο συνολικού προϋπολογισμού 80 εκ. €
- Στηρίζουμε με το πρόγραμμα LEADER τις ιδιωτικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες στον πρωτογενή τομέα και τον αγροτουρισμό συνολικού προϋπολογισμού 6,5 εκ. €
- Από τους ΚΑΠ εκτελούμε έργα συνολικού προϋπολογισμού 130 εκ. €.
- Από ΣΑΕΠ εκτελούνται έργα συνολικού προϋπολογισμού 557 εκ. €.
- Συμμετέχουμε σε διαπεριφερειακές και διακρατικές συνεργασίες και υλοποιούμε δράσεις συνολικού προϋπολογισμού 1,8 εκ. €
– Σύμφωνοι με την πάγια αρχή μας, την Πολιτική Πρακτική των 4 «Δ», δηλαδή Διαφάνεια, Διαύγεια, Διαβούλευση και Δημοκρατία, το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2012-2014 γνωστοποιείται συγχρόνως στους ενεργούς πολίτες και τους κοινωνικούς μας εταίρους προς περαιτέρω διαβούλευση και μόχλευση των εποικοδομητικών προτάσεων που αφορούν στο μέλλον της Θεσσαλίας.
– Για την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού προγράμματος προκρίνουμε τη μέθοδο της επιλογής του ρεαλιστικού άμεσου στόχου και την πρακτική της δυναμικής, αλλά σταδιακής προσαρμογής.
– Στόχος του Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2012-2014 είναι η σαφής αποτύπωση ενός ολοκληρωμένου αναπτυξιακού σχεδίου και ο καθορισμός των αρχών και των μέσων που με την αξιοποίησή τους η Περιφέρεια θα οδηγηθεί στην ανάπτυξη που θα διαχέεται ισοδύναμα σε όλους τους πολίτες της.
– Ο σχεδιασμός μας έχει στο επίκεντρο, τελικό αποδέκτη και κριτή τον πολίτη της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
– Έννοιες όπως η συμμετοχηκότητα, το περιβάλλον, η δημόσια υγεία, οι φυσικοί πόροι, ο πολιτισμός, η εκπαίδευση αποτελούν πλέον τον πυρήνα σχεδιασμού κάθε κοινοτικής πολιτικής. Οι έννοιες αυτές που αποτελούν για τον πολίτη το ζητούμενο, οφείλουν να αποτελέσουν και για μια περιφερειακή διοίκηση το πεδίο άσκησης των διευρυμένων καθηκόντων της.
-Με την παρατεταμένη ύφεση της Ελληνικής οικονομίας για τη χώρα μας, στις παραπάνω έννοιες πρέπει πλέον να προστεθούν η αντιμετώπιση της φτώχιας και η άρση του κοινωνικού αποκλεισμού και αυτοματισμού.
-Δυστυχώς οι συνέπειες που μας κληροδότησε η κρίση είναι εκτεταμένες. Οδήγησε σε μεγάλη απώλεια της οικονομικής δραστηριότητας, αύξηση της ανεργίας, απότομη πτώση της παραγωγικότητας και σοβαρή εξασθένηση των δημόσιων οικονομικών.
-Ο δημοσιονομικός αντίκτυπος της κρίσης θα πολλαπλασιάσει τις αρνητικές επιπτώσεις της δημοσιονομικής εξέλιξης μακροπρόθεσμα. Οι διαρθρωτικές αδυναμίες που δεν είχαν αντιμετωπιστεί πριν από την κρίση έγιναν εμφανέστερες και απαιτούν επείγουσα αντίδραση.
– Θα επιθυμούσα αυτή την δύσκολη περίοδο που διανύουμε να σκεφτούμε εποικοδομητικά και να προσπαθήσουμε να μετατρέψουμε την κρίση σε ευκαιρία. Ευκαιρία με πολλές πτυχές σε κάθε επίπεδο και έκφανση της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας. Αυτή την ώρα οφείλουμε να πορευτούμε με μια κοινή θέληση που θα είναι δυνατότερη από κάθε δοκιμασία και από κάθε κίνδυνο για να πετύχουμε τη δημιουργική ανατροπή.
Κινηθήκαμε με βάση τους εξής 4 άξονες:
Α. Ρεαλισμός και μετριοπάθεια:
Β. Ανάλυση-Κωδικοποίηση-διαφάνεια:.
Γ. Δέσμευση και αξιολόγηση:
Δ. Εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας:
Παράλληλα, μπορούμε να περηφανευθούμε πως είμαστε μια Περιφέρεια που διαφυλάσσει τους πόρους της, μη αναθέτοντας την παρούσα μελέτη σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Καθορίσαμε τις αναπτυξιακές μας προτεραιότητες ως εξής :
- Η σμίκρυνση του εύρους των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων και η προώθηση της Περιφέρειας ως ενιαίου οικονομικού και κοινωνικού χώρου. (δημιουργία «Περιφερειακής Συνείδησης»)
- Η επίτευξη υψηλής ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας, η αντιμετώπιση των διαρθρωτικών προβλημάτων στην αγορά εργασίας (ενίσχυση της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής) και βελτίωση της δημόσιας διοίκησης
- Η προστασία του περιβάλλοντος και εξασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης
- Η Ανάπτυξη της Περιφέρειας και των Νομικών Προσώπων της, ως οργανισμών, και η βελτίωση των σχέσεών της με τους πολίτες, τους
Οι ανωτέρω αναπτυξιακές προτεραιότητες αποτέλεσαν τη βάση στον προσδιορισμό του αναπτυξιακού σχεδίου (όραμα) για τη Θεσσαλία που διατυπώθηκε ως εξής :
Οι κατευθυντήριες γραμμές που θέσαμε για την επίτευξη αυτού του σχεδίου είναι:
1. Αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και άρση των αδυναμιών της Περιφέρειας Θεσσαλίας
2. Αντιμετώπιση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων
3. Σεβασμός στο περιβάλλον
4. Ανάπτυξη της Περιφέρειας και των Νομικών Προσώπων της, ως οργανισμών, και στη βελτίωση των σχέσεών της με τους πολίτες, τους λοιπούς δημόσιους φορείς. Διαφάνεια σε όλους τους τομείς της Διοίκησης
5. Στήριξη των επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας
6. Προώθηση των τοπικών προϊόντων στην εγχώρια και ξένη αγορά
7. Ενίσχυση της κοινωνικής μέριμνας και των μέτρων για την φτώχεια ,την υγεία, την παιδεία,
τον πολιτισμό και τον αθλητισμό
8. Βελτίωση της απασχόλησης με δημιουργία νέων θέσεων εργασίας
Στηρίξαμε το σχέδιο μας στους παρακάτω Στρατηγικούς Στόχους:
- Προστασία των φυσικών πόρων
- Προώθηση της οικονομικής κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης
- Ενίσχυση προσπελασιμότητας – ενίσχυση κοινωνικής μέριμνας και των μέτρων για τη φτώχεια, την υγεία, την παιδεία
- Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού και απασχόλησης
- Ενίσχυση διαπεριφερειακής και διακρατικής συνεργασίας
- Βελτίωση διοικητικής ικανότητας
Ένας ακόμη λόγος που μας υποχρεώνει στην ανάγκη επικαιροποίησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος είναι η ανάγκη ενσωμάτωσης των αποτελεσμάτων διαβούλευσης για την κατάρτιση της 5ης Προγραμματικής Περιόδου για την οποία δεν υπάρχει κανένα οικονομικό στοιχείο.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετέχει με τα στελέχη της σε όλες τις ομάδες εργασίας και διαβούλευσης για την 5η Προγραμματική Περίοδο 2014-2020. (Η ομάδα αυτή πρόκειται να έχει έως τον Οκτώβριο συνάντηση εργασίας με την ορισμένη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ομάδα μελετητών για τους τομείς έρευνας και τεχνολογίας).
Ξεκίνησε ήδη η διαδικασία για την εξειδίκευση των αξόνων πολιτικής της 5ης Προγραμματικής Περιόδου, χωρίς όμως να υπάρχει ακόμη κανένα οικονομικό στοιχείο.
Σε επόμενη συνεδρίασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο θα συζητήσει το πρώτο κείμενο για την 5η Προγραμματική Περίοδο που ετοιμάζει η Ομάδα Σχεδιασμού.
Το κείμενο αυτό, αφού περάσει τα προβλεπόμενα στάδια επεξεργασίας και εγκρίσεων, θα πρέπει να ενσωματωθεί στον Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας 2012-2014.
Τελειώνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν είμαστε εκφραστές της μνημονιακής πολιτικής, αλλά ξεκάθαρα υποστηρίζουμε την άποψη ότι θέλουμε να υπάρξει ένα εθνικό σχέδιο διάσωσης της χώρας .
Για την επίτευξη των στόχων του Επιχειρησιακού Προγράμματος είναι απαραίτητη η ανάπτυξη πρωτοβουλιών σε ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό της περιοχής μας.
Κανένας μόνος του δεν μπορεί να τα καταφέρει.
Όλοι μαζί δημιουργούμε ένα πυρήνα δράσης όπου με εργαλεία τον διάλογο και τη συνεργασία μεταλλάσουμε τις συγκρούσεις μας, τις αντιθέσεις μας και τις πολιτικές μας διαφοροποιήσεις σε συνθέσεις δράσεων και προτάσεων, σε δημιουργία κοινής πορείας.
Γιατί το όραμα για μια Περιφέρεια αυτοτροφοδοτούμενη και εξωστρεφή, εστιασμένη στην παγκόσμια ταυτότητά της, στις αξίες για τον άνθρωπο και το περιβάλλον θα πρέπει να είναι ένα όραμα κοινό και διαχρονικό, μακριά από αντιπαλότητές, μικροπολιτικούς καιροσκοπισμούς και κομματικές τυφλότητες.
ΕΡΓΑ Π.Ε.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | |
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ |
ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
ΑΝΕΓΕΡΣΗ 18ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
3.540.000,00 |
ΑΝΕΓΕΡΣΗ 1ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
4.870.000,00 |
ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΟΟΑΠ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΤ. ΑΡΓΙΘΕΑΣ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
289.735,47 |
ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
243.277,67 |
ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ – ΜΠΕΛΟΚΟΜΙΤΗ ΟΔΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ |
6.426.050,42 |
ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΟΟΑΠ ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΙΘΕΑΣ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
344.492,97 |
ΟΔΟΣ ΒΛΑΣΙ – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΠΗΛΙΑΣ (ΤΜΗΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΡΑΓΑΖΙΑ ΜΕΧΡΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΡΟΣ Ι. Μ. ΣΠΗΛΙΑΣ) |
1.230.000,00 |
ΕΡΓΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ |
8.900.000,00 |
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Ε.Ο.Ν. ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ – ΣΟΦΑΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ Χ.Θ. 9+274.59 ( ΓΕΦΥΡΙΑ ) ΩΣ Χ.Θ. 17+811.35 ( 2005ΕΠ00630001, 2005ΕΠ00630002). |
966.773,49 |
ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ Ε.Ο. ΣΟΦΑΔΕΣ – Ν. ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΑΠΌ ΧΘ.0+000 ΕΩΣ ΧΘ 13+348,58 |
1.364.485,99 |
ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ Ε.Ο Ν. ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ – ΣΟΦΑΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ Χ.Θ 13+348.58 ΩΣ Χ.Θ. 17+820 |
554.214,17 |
ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΕΩΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΑΥΡΩΠΟΥ |
8.869.090,91 |
ΔΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ( 2006ΕΠ00630007, 2005ΕΠ00630008, 2000ΕΠ00630000). |
1.732.546,84 |
ΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΟΜΑΓΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
1.617.726,76 |
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
645.000,00 |
ΕΡΓΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΕΖΟΥΛΑΣ – ΠΕΖΟΥΛΑΣ – ΝΕΡΑΙΔΑΣ – ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ Δ. ΝΕΒΡΟΠΟΛΗΣ ΑΓΡΑΦΩΝ |
1.870.000,00 |
Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΟΔΩΝ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΠΕΡ/ΚΗ ΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ) (Π.Κ. 1999ΜΠ00620000 ) |
360.000,00 |
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
3.182.619,29 |
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
200.000,00 |
ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΕΙΔ. ΑΝ. ΠΟΡΟΣ |
230.580,51 |
ΔΙΑΝΟΙΞΕΙΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΑΤΟΤΗΤΑΣ Κ.Λ.Π. ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ-ΕΙΔ. ΑΝ. ΠΟΡΟΣ |
167.873,82 |
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ Δ. ΑΡΓΙΘΕΑΣ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΓΗΠΕΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, ΜΠΑΣΚΕΤ, ΒΟΛΛΕΫ ΣΤΟ Δ.Δ. ΑΝΘΗΡΟΥ” |
129.126,93 |
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ Δ. ΑΧΕΛΩΟΥ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ “ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΦΥΛΛΙΟΥ”” |
142.590,00 |
ΣΥΝΟΛΟ |
47.876.185,24 |
ΕΡΓΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ | |
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ |
ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ |
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
25.700.000,00 |
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠ. Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (π.κ. 2005ΕΠ00630148, 2005ΕΠ00630149). |
10.143.598,03 |
ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙΣ ΑΡΤΕΣΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ Ε.Ο. ΚΑΡΔΙΤΣΑ – ΤΡΙΚΑΛΑ |
13.601.680,67 |
ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΟΔΩΝ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ Της ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (π.κ.2006551) |
5.605.110,74 |
ΜΕΛΕΤΗ ΟΔΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΑΡΤΑΣ |
1.800.000,02 |
ΜΕΛΕΤΗ Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
1.266.818,98 |
ΜΕΛΕΤΗ Ε.Ο. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ |
586.940,57 |
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
1.135.000,00 |
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠ.Ο. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΕΛΤΑ – ΚΑΡΔΙΤΣΑ: ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗΣ ΟΔΟΥ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΚΑΙ ΚΟΜΒΩΝ (Π.Κ2009ΜΠ00680001) |
1.117.020,67 |
ΣΥΝΟΛΟ |
60.956.169,68 |