«ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΙ» ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – Ο Δήμος Καρδίτσας


 Σε μία εποχή οικονομικά κρίσιμη για τους ΟΤΑ και φυσικά και για τον Δήμο Καρδίτσας  που είναι στο «κόκκινο» και είναι προφανές ότι δυσκολεύεται να ανταποκριθεί ακόμα και σε βασικές υποχρεώσεις του, η εξοικονόμηση χρημάτων με την μεταφορά υπηρεσιών από μισθωμένα γραφεία σε κτίρια που ανήκουν στον ίδιο το Δήμο ή σε κτίρια που ήδη έχει μισθώσει ο δήμος και που υπάρχει διάθεση συστέγασης υπηρεσιών και μείωσης του ενοικίου από τον ιδιοκτήτη, θεωρείται άμεση και επιτατική ανάγκη. Τα ποσά που καταβάλλει κάθε χρόνο ο Δήμος Καρδίτσας για μίσθωση κτιρίων που στεγάζουν υπηρεσίες του είναι πολλών χιλιάδων ευρώ. Χρήματα που πληρώνουν οι ίδιοι οι δημότες, τα οποία ή τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος τους, θα μπορούσαν να διατεθούν για παρεμβάσεις στην πόλη που θα αποβούν τελικά προς όφελος των ίδιων των Καρδιτσιωτών. Καθίσταται σαφές λοιπόν ότι στην δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε θα πρέπει να επιδιωχθεί από την Δημοτική Αρχή η αξιοποίηση με κάθε τρόπο, όχι μόνο των κτιρίων που ήδη έχει στη διάθεσή του ο Δήμος Καρδίτσας ή που μισθώνει ούτως ή άλλως, αλλά και των υπολοίπων κτιρίων που με την συνένωση του «Καλλικράτη» περιήλθαν στην κυριότητα του ενιαίου Δήμου Καρδίτσας. Ένα τέτοιο είναι για παράδειγμα το πρώην Δημαρχείο Ιτάμου, πρώην Δημαρχείο Καλλιφωνίου, πρώην Δημαρχείο Κάμπου -το οποίο αποτελεί πραγματικό στολίδι για την περιοχή,  αφού είναι ένα κτίριο καινούριας κατασκευής και μεγάλων διαστάσεων, το οποίο μπορεί με άνεση να στεγάσει γραφεία και δημοτικές υπηρεσίες.

Μεταφορά υπηρεσιών

Το θέμα της μεταφοράς των υπηρεσιών του Δήμου Καρδίτσας σε ένα και μόνο κτίριο, συζητήθηκε και στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας. Σύμφωνα με την εισήγηση, οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Καρδίτσας και η Πολεοδομία θα μεταφερθούν στο κτίριο της πρώην ΤΥΔΚ στην οδό Σαρανταπόρου στην Καρδίτσα, το οποίο ούτως ή άλλως μισθώνεται από τον Δήμο Σήμερα ο Δήμος πληρώνει για τη στέγαση αυτών των υπηρεσιών στα διάφορα κτίρια περίπου 4.500 ευρώ. Με τη μεταφορά αυτή των υπηρεσιών, προστίθεται ένας ακόμη όροφος (σύνολο δύο) στην (μισθωμένη ) ιδιοκτησία του Δήμου Καρδίτσας, έναντι του ποσού των περίπου 2.300 ευρώ μηνιαίως, συνολικά. Η μεταφορά αναμένεται να αρχίσει και να ολοκληρωθεί μέσα στον επόμενους 2 μήνες.

Ο κ. Καραγιάννης

Σ’ αυτή την γραμμή της εξοικονόμησης κονδυλίων με την μεταφορά δημοτικών υπηρεσιών αναφέρθηκε με δηλώσεις του στη «Γνώμη» ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Νίκος Καραγιάννης, ο οποίος χθες είχε συνάντηση και με τους Διευθυντές των υπηρεσιών. Σε αυτή τη συνάντηση τέθηκαν επί τάπητος όλα τα θέματα που αφορούν τη λειτουργία και συνεργασία όλων των Διευθύνσεων και τμημάτων του δήμου. Ακούστηκαν προβλήματα, δυσλειτουργίες  και έγιναν  προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας του παραγόμενου έργου και κατά συνέπεια τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Συμφωνήθηκαν επίσης συγκεκριμένες ενέργειες που θ α γίνουν ώστε να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι.  Ο κ. Καραγιάννης ζήτησε επίσης από τους Διευθυντές των υπηρεσιών να εντείνουν όλοι τις προσπάθειές τους για την καλύτερη επίβλεψη και απόδοση των υπαλλήλων καθώς και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα επίλυσης των θεμάτων  που αφορούν το κάθε τμήμα χωριστά .

Προηγούμενο άρθρο Επιστολή των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ στους μαθητές για την 28η Οκτωβρίου - «Η μόνη υπερδύναμη είναι οι λαοί»!
Επόμενο άρθρο Σε καλό δρόμο το αεροδρόμιο Μυρίνης - Παρελήφθη η αρχιτεκτονική μελέτη του πύργου ελέγχου και των κτιριακών εγκαταστάσεων