Παρακάμψεις Αρτεσιανού – Ριζοβουνίου: Ο κ. Αλεξάκος παρέδωσε ένα ναρκοθετημένο έργο


 Ο κ Αλεξάκος, δυστυχώς για αυτόν, επανέρχεται σε ένα θέμα για το οποίο γνωρίζει πολύ καλά ότι φέρει σοβαρότατες προσωπικές ευθύνες, σχετικά με τις καθυστερήσεις που σημειώνονται στο έργο των παρακάμψεων Αρτεσιανού και Ριζοβουνίου.

Όμως προς το παρόν ας αφήσουμε στην άκρη τους δικούς του κακούς χειρισμούς, τους οποίους εξάλλου περιγράψαμε αναλυτικά στο  προηγηθέν ενημερωτικό μας σημείωμα.

Μας λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός πως ο κ Αλεξάκος επέλεξε να δημοσιοποιήσει τους ανυπόστατους  και ψευδείς ισχυρισμούς του, την ημέρα που εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων πολιτών, συμμετείχαν στις μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις που έγιναν σε όλη τη χώρα, για να εκφράσουν τις διαφωνίες τους, σε μια πολιτική που οδηγεί στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, μεγάλα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας. Ο ίδιος αντί να μιλήσει για τα όσα δραματικά συμβαίνουν, προτίμησε από την ασφάλεια του γραφείου του, να συντάσσει επιστολές με μοναδικό στόχο να παραμείνει στην επικαιρότητα.

Δεν είναι καθόλου τυχαία η επιλογή του. Θέλει έμμεσα να στείλει μήνυμα στους πολίτες ότι ενδιαφέρεται για τις τύχες του τόπου, αλλά την ίδια ώρα δεν βρίσκει λέξη να αρθρώσει, για το γεγονός ότι έκλεισαν δεκάδες σχολεία στην Καρδίτσα, υποβαθμίστηκαν σχολές ΤΕΙ, έκλεισαν παραρτήματα πολλών δημοσίων υπηρεσιών, επιχειρείται υποβάθμιση του νοσοκομείου, ο Αχελώος έχει οδηγηθεί σε δικαστικές περιπέτειες (και η Αιρετή Περιφέρεια έδωσε και συνεχίζει να δίνει πολύμηνη μάχη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, πετυχαίνοντας τα πρώτα θετικά αποτελέσματα), εγκαταλείφθηκε ο οδικός άξονας Ε- 65, έχουν παγώσει όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία όπως το ΕΑΠΝΑ και το ΠΙΝΔΟΣ. Και όλα αυτά με αποφάσεις της κυβέρνησης. Όμως προφανώς για τα παραπάνω δεν επιθυμεί να στενοχωρήσει τους κομματικούς του  φίλους.

Επικαλείται ο κ Αλεξάκος την επιστολή Μαγκριώτη. Μόνο ως αστεϊσμό μπορούμε να το εκλάβουμε, γιατί θα μπορούσαμε με ευκολία να του πούμε πως οι δεσμεύσεις του κ Μαγκριώτη σε ότι αφορά την περιοχή μας, στις περισσότερες των περιπτώσεων, είναι επιταγές χωρίς αντίκρισμα.

Σε ότι αφορά το έργο των παρακάμψεων: Ψεύδεται ο κ Αλεξάκος όταν υποστηρίζει ότι δεν πράξαμε τίποτα πριν αναλάβουμε (1 – 7 – 2011) την αρμοδιότητα του ΕΣΠΑ. Κατ΄ αρχήν γνωρίζει καλά πως παραλάβαμε ένα ΝΑΡΚΟΘΕΤΗΜΕΝΟ έργο. Ένα έργο που δημοπρατήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες, για να στηρίξει τον προεκλογικό αγώνα του κ Αλεξάκου και στηρίχθηκε σε μια μελέτη που δεν ήταν ολοκληρωμένη.

Πολύ έγκαιρα έγινε σύσκεψη με τους δημάρχους, από τους οποίους ζητήσαμε να διαθέσουν τις απαραίτητες εκτάσεις, ώστε να μην προκύψει θέμα με τις απαλλοτριώσεις. Επίσης έγιναν συσκέψεις με τον ανάδοχο του έργου, τόσο στα γραφεία της Π. Ε. Καρδίτσας, όσο και στην έδρα της Περιφέρειας, με στόχο να ξεπεραστούν τα προβλήματα που κληρονομήσαμε. Σε ότι αφορά τις επιπλέον εργασίες που θα πρέπει να γίνουν, οι πιστώσεις που θα τις καλύψουν δεν μπορεί να προέρχονται από το ΕΣΠΑ, αλλά από εθνικούς πόρους. Για αυτές τις επιπλέον πιστώσεις, είμαστε σε διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση, σε σχέση και με τις συμπληρωματικές εργασίες που πρέπει να γίνουν.  

Σε ότι αφορά τους περιβαλλοντικούς όρους του δρόμου Καρδίτσα – Τρίκαλα, οφείλει να γνωρίζει πως υπήρξαν συνεχείς πιέσεις του περιφερειάρχη κ Αγοραστού, προς το αρμόδιο υπουργείο για να δοθεί η έγκριση.

Σε κάθε περίπτωση η Αιρετή Περιφέρεια όπως τονίσαμε και στο ενημερωτικό μας σημείωμα, καταβάλλει συστηματικές και συντονισμένες προσπάθειες, για να προχωρήσουν οι παρακάμψεις Αρτεσιανού – Ριζοβουνίου και ο δρόμος Καρδίτσας – Τρικάλων. Επίσης η αιρετή περιφέρεια με συνέπεια και αποφασιστικότητα θεμελιώνει την αξιοπιστία του θεσμού και αυτό είναι από όλους παραδεκτό.

Ελπίζουμε ο κ Αλεξάκος να αλλάξει στάση και να μην ασκεί άγονη κριτική όταν μάλιστα γνωρίζει καλά την αλήθεια.

Τέλος εκτιμούμε πως θα ήταν χρήσιμο να τοποθετηθεί δημόσια για όσα προαναφέραμε (κλείσιμο σχολείων και υπηρεσιών, μεγάλα έργα, χρηματοδοτήσεις) ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες τις θέσεις και τις απόψεις του.

Προηγούμενο άρθρο Ντίνα Βλαχούτα: «Βιβλία για παροιμίες & γνωμικά»
Επόμενο άρθρο Σεμινάριο κινηματογράφου με τίτλο «‘‘η σύνθεση & η δημιουργία στο κινηματογράφο, στη μουσική, στην αρχιτεκτονική και τις τέχνες’’