Επανεξέταση των συγχωνεύσεων υποβιβάσεων και καταργήσεων των σχολικών μονάδων


Οι εκπαιδευτικές κινητοποιήσεις και η κοινωνική κατακραυγή εμφανίζουν την κ. Διαμαντοπούλου να επανεξετάζει τις συγχωνεύσεις, υποβιβασμούς και καταργήσεις των σχολικών μονάδων.  Μετά τις εκπαιδευτικές κινητοποιήσεις του τελευταίου δεκαπενθημέρου και την κοινωνική κατακραυγή κατά της Κυβέρνησης που τις συνόδεψε, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με «διαρροές» και δηλώσεις της προς τα Μ.Μ.Ε. εμφανίζεται να επανεξετάζει τις συγχωνεύσεις, υποβιβασμούς και καταργήσεις σχολικών μονάδων.

Ευελπιστούμε η παραπάνω κίνηση να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα και να μην εντάσσεται σε επικοινωνιακό «κόλπο» ή σε μια προσωρινή αναδίπλωση.

Ευελπιστούμε να πάρουν πίσω τις «ακρότητες» που παρουσίασαν και να αντιληφθούν το λάθος σχεδιασμό τους.

Θυμίζουμε ότι χωρίς ουσιαστικό διάλογο πρότειναν το σχέδιό τους με προχειρότητα προτάσσοντας κομματικά και «λογιστικά» κριτήρια.

  • * Σύμφωνα με υπολογισμούς, στη Θεσσαλία «χάνονται» περισσότερες από 350 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

H πολιτική θέση   της   Υφυπουργού   Κας Χριστοφιλοπούλου  για τους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλίας και κυρίως της Καρδίτσας, είναι ότι « Έχουμε στη Θεσσαλία  εκπαιδευτικούς που κάθονται και ομφαλοσκοπούν , αναστοχάζονται και καλό θα ήταν να μπουν και σε καμιά τάξη ! Άρα λοιπόν γίνεται ένα μάζεμα . Αξιοποιούμε το διδασκαλικό και καθηγητικό δυναμικό της χώρας . »

Να γιατί έχουμε τόσο μεγάλο αριθμό συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολείων στην περιοχή μας.

Σε μια εποχή που επιβάλλεται να γίνει επένδυση στη γνώση, σε μία περίοδο που η κοινωνία μας ζητά κίνητρα και πρότυπα, η κυβερνητική πολιτική μοιάζει με «τσουνάμι» που σαρώνει και καταστρέφει τα πάντα στο διάβα της. Οι κυβερνητικές προτάσεις – εάν εφαρμοστούν – θα οδηγήσουν στην αβεβαιότητα χιλιάδες εκπαιδευτικούς και στην ανεργία εκατοντάδες αναπληρωτές και ωρομισθίους, θα δημιουργήσουν ενδοπεριφερειακές ανισότητες, θα ενισχύσουν τάσεις ερήμωσης της ελληνικής περιφέρειας, θα εντείνουν παιδαγωγικά προβλήματα και θα οδηγήσουν σε ταλαιπωρία μαθητές και γονείς.

2) Το Υπουργείο Παιδείας μοιράζει φτώχια, διαπομπεύει δικαιώματα και θίγει αξιοπρέπειες.

Λίγες ημέρες μέρες πριν το Πάσχα, το Υπουργείο Παιδείας βρήκε τρόπο, με μικρά και «ευέλικτα» ωράρια, να «λύσει» το πρόβλημα ανεργίας των αδιόριστων εκπαιδευτικών και να καλύψει τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό, που εξακολουθούν Απρίλη μήνα να υπάρχουν στα σχολεία μας!!!

     Προσλαμβάνει ωρομισθίους τετράωρης απασχόλησης και τους αμείβει με το «αμύθητο» ποσό… των 144 Ευρώ το μήνα!!! (ποσό που προκύπτει με βάση την καθαρή ωριαία αποζημίωση που είναι 9 Ευρώ. Οι 4 ώρες αμείβονται με 36 Ευρώ  την εβδομάδα και 144 ευρώ το μήνα).

     Χαρακτηριστικό παράδειγμα εργασιακού μεσαίωνα και εκπαιδευτικής ομηρίας είναι η περίπτωση της Β΄ Αθήνας (όπου προσελήφθησαν 34 «τετραωρίτες» εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής για την κάλυψη 136 ωρών, σε 20 σχολεία της Διεύθυνσης) .

Παρατηρείται το φαινόμενο σε σχολεία που υπάρχουν 8 κενές ώρες Φυσικής Αγωγής οι ώρες αυτές να «σπάνε» σε 2 τετράωρα και καλύπτονται από δύο εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για 4 ώρες ο καθένας και σε σχολεία με 16 ώρες που θα μπορούσαν να καλυφθούν από έναν εκπαιδευτικό να προσλαμβάνονται τέσσερις(!) τετραωρίτες.

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μοιράζει φτώχια, διαπομπεύει δικαιώματα, θίγει την αξιοπρέπεια των συναδέλφων διαλύοντας ταυτόχρονα το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.

Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε καταγγέλλει αυτό το απαράδεκτο γεγονός και καλεί το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε να αναδείξει το θέμα, προστατεύοντας την αξιοπρέπεια των συναδέλφων μας και το ιερό δικαίωμα της εργασίας.

3) Οι εκπαιδευτικοί και το συνδικαλιστικό κίνημα έγιναν πάλι μάρτυρες της αλαζονικής και παρελκυστικής συμπεριφοράς της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Διαμαντοπούλου.

Η κ. Υπουργός σε συνέντευξή της αναφέρθηκε στις απεργιακές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών επισημαίνοντας ότι «η μεγάλη πλειοψηφία τους δε συμμετέχει, επειδή αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα των μέτρων». Τόνισε, επίσης, ότι «αυτοί είναι και οι συνεργάτες της…». Δηλαδή οι μη απεργοί εκπαιδευτικοί!!!

Επιδιώκουν να χωρίσουν τον εκπαιδευτικό κόσμο και να τον φέρουν σε σύγκρουση με την κοινωνία προκειμένου αυτοί ανενόχλητοι να συνεχίσουν την ανερμάτιστη και ισοπεδωτική πολιτική τους.

και είναι βέβαιο ότι εμείς οι Έλληνες εκπαιδευτικοί αλλά και η κοινωνία μας τους έχει πια καταλάβει!

Δεν πείθουν πλέον κανέναν!

Τα επικοινωνιακά τους «τρικ», οι διχαστικές κορόνες και ο λαϊκισμός τους θα πέσουν στο κενό.

Με ενότητα και αγώνα απαντάμε στην αλαζονική συμπεριφορά τους και προασπίζουμε τα συμφέροντα της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και του ελληνικού λαού.

Καλούμε:

  • ü Το Υπουργείο Παιδείας να αλλάξει πολιτική.
  • ü Την εκπαιδευτική κοινότητα σε διαρκή επαγρύπνηση.

Γιατί:  ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ.

Από τη   ΔΑΚΕ / Π. Ε.    ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Προηγούμενο άρθρο Διακήρυξη αριστερής πρωτοβουλίας γεωτεχνικών για τις εκλογές του ΓΕΩΤ.Ε.Ε
Επόμενο άρθρο ‘’ΜΕΝΕΛΑΙΔΙΑ’’ 2011. Η γιορτή του απόδημου ελληνισμού 17-22 Μαΐου