Φ. Αλεξάκου – Νικ. Καλιακούδα: Σύσκεψη για την τόνωση της τοπικής αγοράς


Ο π. Νομάρχης & Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Φ. Αλεξάκος τόνισε ότι «Το σύνολο των παραγόμενων Καρδιτσιώτικων προϊόντων είτε ανήκουν στον κλάδο των τροφίμων & ποτών είτε στον κλάδο των δομικών υλικών είναι ανταγωνιστικά και πρέπει να αποτελέσουν βασική επιλογή του τοπικού καταναλωτικού κοινού. Οι παραπάνω επιχειρήσεις μαζί με τις αντίστοιχες του εμπορικού κλάδου έχουν σημαντικά περιθώρια να διαθέσουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές συμπολίτες μας, αρκεί αυτά να προβληθούν με θετικό τρόπο και εδώ είναι απαραίτητη η παρέμβαση από την ηγεσία της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας. Η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητάς τους, πρέπει να αποτελέσει κεντρική επιλογή της Περιφ. Αυτοδιοίκησης. Η αναπτυξιακή πορεία της Καρδίτσας κρίνεται από την πορεία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με στόχο την διατήρηση ή και αύξηση της απασχόλησης ειδικά στη τωρινή περίοδο της κρίσης. Οι μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται το συντονισμό και τη βοήθεια από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση αλλά και το Επιμελητήριο και τους άλλους φορείς που τους εκπροσωπούν. Η στήριξη του παραγωγικού ιστού της Καρδίτσας αποτελεί πρώτιστο καθήκον όλων μας. Η στήριξη αυτή πρέπει να εκφραστεί με διάθεση κονδυλίων για την προβολή των τοπικών προϊόντων και επιχειρήσεων για τη δημιουργία τοπικής καταναλωτικής συνείδησης καθώς και τη συνέχιση των έργων ασφαλτόστρωσης των συνδέσεων των επιχειρήσεων με το επαρχιακό οδικό δίκτυο» κατέληξε ο κ. Φ. Αλεξάκος.

Ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Νικ. Καλιακούδας τόνισε ότι «Η αναπτυξιακή πορεία της Καρδίτσας κρίνεται από την πορεία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διότι εκεί δημιουργείται απασχόληση και εκεί στηρίζεται η τοπική κοινωνική συνοχή. Πρέπει η περιφερειακή αυτοδιοίκηση να ακολουθήσει πρακτικές ευρείας συμμετοχής των φορέων που είναι επιφορτισμένοι με  την τοπική ανάπτυξη».

Στη συνέχεια ο κ. Νικ. Καλιακούδας τόνισε ότι «Η στρατηγική της ηγεσίας της Π.Ε. Καρδίτσας θα πρέπει να επικεντρωθεί σε μια στρατηγική ανάδειξης των τοπικών προϊόντων & αγορών και την διαμόρφωση μιας κουλτούρας στο Καρδιτσιώτη καταναλωτή. Πρέπει ο Καρδιτσιώτης να εμπιστεύεται και να προτιμά τα τοπικά προϊόντα που παράγονται στον τόπο μας και μεταποιούνται από ντόπιες επιχειρήσεις ή διακινούνται από το τοπικό εμπόριο».

Προηγούμενο άρθρο Σπ. Ταλιαδούρος: «Τη λήψη μέτρων για την ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας καθώς και του κλίματος εργασιακής σταθερότητας και ασφάλισης των νέων»
Επόμενο άρθρο Δύο νέες ταινίες στο Δημοτικό κινηματοθέατρο Καρδίτσας