Συντασσόμαστε πλήρως με τις τοπικές Κοινότητες και συλλόγους Γονέων και Εκπαιδευτικών που αντιδρούν στην κατάργηση του σχολείου τους.
Τα σχολεία δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται ως προβληματικές και ζημιογόνες επιχειρήσεις που ανοίγουν και κλείνουν βάση λογικών κέρδους-ζημίας.
Δεν υπάρχει καμία επιστημονική μελέτη στη διεθνή βιβλιογραφία που να τεκμηριώνει ότι η αύξηση των μαθητών ανά τάξη βελτιώνει την απόδοσή τους.
Η δημιουργία τμημάτων των 30 μαθητών που είναι ο στόχος του Υπουργείου σε Δημοτικά Σχολεία , Γυμνάσια και Λύκεια είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και κατά συνέπεια εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνον οικονομικές σκοπιμότητες.
Οι προτάσεις αλλαγής του τοπίου των σχολικών μονάδων πρέπει να γίνονται μόνο μετά από διάλογο, όχι βεβιασμένα και με την σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών και των συλλόγων Γονέων, Μαθητών και Εκπαιδευτικών.
Η απώλεια οργανικών θέσεων από τις καταργήσεις, συγχωνεύσεις και υποβιβασμούς σχολείων, είναι πιθανό, αν όχι βέβαιο, ότι θα οδηγήσουν σε μηδενικούς ή ελάχιστους διορισμούς και, σίγουρα, σε περιορισμό των μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών.
Η κυβέρνηση προχωρεί στη λήψη μέτρων με το επικοινωνιακό περιτύλιγμα του «Νέου Σχολείου», υποβαθμίζοντας το Δημόσιο Σχολείο και απαξιώνοντας τον εκπαιδευτικό.
Όλα θυσιάζονται στο βωμό εξοικονόμησης πόρων.
Λιγότερες δαπάνες για την Παιδεία, λιγότερα σχολεία, λιγότεροι διορισμοί, λιγότεροι και κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί.
Επειδή το αύριο ανήκει στα παιδιά μας, ως εκπαιδευτικοί και ως γονείς οφείλουμε να βγούμε μπροστά κάνοντας το όραμά μας, για μια καλύτερη Παιδεία, για μια καλύτερη Ελλάδα έργο μας.
Για το Νομαρχιακό τμήμα Α Δ Ε Δ Υ ΚΑΡΔΊΤΣΑΣ
Ο Πρόεδρος
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ