Με απόφαση του δημάρχου Παναγιώτη Νάνου δημιουργείται Γραφείο Διαχείρισης αιτημάτων πολιτών στο Δήμο Λίμνης Πλαστήρα. Στόχος του Γραφείου είναι να καταχωρούνται όλα τα αιτήματα των δημοτών, οι ιδέες και οι προτάσεις των πολιτών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών. Μέσα από την ομαδοποίηση των αιτημάτων ανά κοινότητα επιχειρείται η αύξηση της παραγωγικότητας και η άμεση επίλυση θεμάτων καθημερινότητας και να μην υπάρχουν καθυστερήσεις.
Για την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων έχει δημιουργηθεί πρόγραμμα το οποίο επεξεργάζεται τα δεδομένα και μπορεί να παρακολουθεί την εκτέλεση των έργων, καθυστερήσεις, κ.α. Υπεύθυνος υπάλληλος ο οποίος θα συγκεντρώνει τα αιτήματα και θα τα θέτει υπόψη του δημάρχου και των αντιδημάρχων είναι ο υπάλληλος του ΚΕΠ, κ. Γιώργος Κοντοστέργιος, τηλέφωνο: 2441352212, e-mail: d.plastira@kep.gov.gr
Σε δήλωσή του ο δήμαρχος κ. Νάνος αναφέρει: « Η μάχη της καθημερινότητας και της επίλυσης μικρών τοπικών προβλημάτων είναι παράλληλη προτεραιότητα για εμάς. Μαζί με τα μεγάλα έργα, πρέπει να λύσουμε μικρότερα προβλήματα που όμως επηρεάζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων μας. Το «Γραφείο Καθημερινότητας» αναμένεται να συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας όλων μας και να πετύχουμε περισσότερα αποτελέσματα σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Επίσης δίνουμε την δυνατότητα σε όλους τους πολίτες, δημότες και επισκέπτες να καταθέτουν ιδέες και προτάσεις για την Ανάπτυξη του Τόπου μας.»