Την αντίθεσή του στην κατάργηση σιδηροδρομικών δρομολογίων και την υπολειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού της πόλης εκφράζει το Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας με ομόφωνο ψήφισμα που ενέκρινε στη συνεδρίαση που πραγματοποίησε στις 28/2/2011 και το οποίο έχει ως εξής:
ΨΗΦΙΣΜΑ
Το Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας στη συνεδρίασή του στις 28/2/2011, αφού συζήτησε σχετικά με τις πρόσφατες αρνητικές εξελίξεις που αφορούν την κατάργηση σιδηροδρομικών δρομολογίων, την υπολειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Καρδίτσας και την μεγάλη αύξηση των τιμών των εισιτηρίων αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ τα εξής:
1 . ΕΚΦΡΑΖΕΙ την αγανάκτησή του για τις περικοπές των δρομολογίων του ΟΣΕ στην περιοχή μας που δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα στις μετακινήσεις των κατοίκων και των επισκεπτών του Νομού μας και ευρύτερα της Δυτικής Θεσσαλίας,
αλλά και την πλήρη αντίθεσή του στις μεγάλες αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων που αναιρούν τον διαχρονικό χαρακτήρα του τρένου ως το πιο παραδοσιακό λαϊκό μέσο μεταφοράς.
2. ΑΠΑΙΤΕΙ από την Κυβέρνηση και τις Διοικήσεις του ΟΣΕ και των θυγατρικών του Εταιρειών:
– Την άμεση επαναδρομολόγηση του ζεύγους 48/47 (Intercity) στη διαδρομή Καλαμπάκα – Αθήνα και Αθήνα – Καλαμπάκα που σταμάτησε να εκτελεί δρομολόγια
– Την επαναλειτουργία όλων των τοπικών δρομολογίων στη γραμμή Βόλου- Καλαμπάκας που διακόπηκαν το τελευταίο διάστημα.
– Την λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Καρδίτσας με πλήρεις βάρδιες και επαρκές προσωπικό.
– Την επανεξέταση της τιμολογιακής πολιτικής για να παραμείνει το τρένο ένα φθηνό και ελκυστικό μέσο μαζικής μεταφοράς
3. ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ τα αναγκαία έργα και παρεμβάσεις για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και την αναβάθμιση του ρόλου του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας. Γι’ αυτό και θεωρούμε επίσης αναγκαία:
α. Την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας
β. Τη λειτουργία προαστιακού σιδηροδρόμου που θα ενώσει τα μεγάλα αστικά κέντρα της Θεσσαλίας
γ. Την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στους άξονες Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και Κοζάνη- Φλώρινα, όπως άλλωστε προβλέπεται και στο Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο της χώρας.