Στο Καπή Καρδίτσας η συνταγογράφηση του ΟΓΑ


Στο κτίριο του Βιοκλιματικού ΚΑΠΗ Καρδίτσας (Διάκου και Νικηταρά) θα βρίσκονται από αύριο Τετάρτη 26 Ιανουαρίου, τα γραφεία των γιατρών για τη συνταγογράφηση του ΟΓΑ, αφού τόσο οι χώροι του ληξιαρχείου Καρδίτσας όπου ήταν πριν, όσο και το γραφείο της δημοτικής αγοράς που μεταφέρθηκαν πρόσφατα, κρίθηκαν ακατάλληλοι από τον Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διαφάνειας και Αναδιοργάνωσης, με ευθύνη στην Δ/νση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, το τμήμα της Διαφάνειας καθώς και των ΚΕΠ,  κ. Νίκο Καραγιάννη. Ο κ. Καραγιάννης, όπως δήλωσε στη «Γνώμη», όλο το προηγούμενο διάστημα προέβη στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να βρεθεί ο κατάλληλος χώρος και να εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι του ΟΓΑ χωρίς ταλαιπωρία.  Αυτός ο χώρος βρέθηκε στο κτίριο του ΚΑΠΗ Καρδίτσας, στο οποίο θα μεταφερθούν, όπως σημειώσαμε στην αρχή, από αύριο τα γραφεία του γιατρών. Ο κ. Καραγιάννης παραδέχθηκε ότι το συγκεκριμένο κτίριο είναι μακριά από το κέντρο, ωστόσο σημείωσε πως μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν και ότι αυτός ο χώρος είναι αξιοπρεπής και ο πιο κατάλληλος για ασφαλισμένους και γιατρούς, δεδομένου ότι δεν ήταν σωστό, άνθρωπο ηλικιωμένοι να περιμένουν όρθιοι, μέσα στο κρύο για να γράψουν τα φάρμακά τους.

Βασικές προτεραιότητες

Μια τάξη στην εσωτερική λειτουργία του Δήμου Καρδίτσας θα επιχειρήσει να βάλει το επόμενο διάστημα ο κ. Καραγιάννης, ο οποίος έχει την ευθύνη της σύνταξης ενός καινούριου οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας. Προς αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, έχει αποστείλει σε όλους τους διευθυντές, όλων των υπηρεσιών, όλων των συνενούμενων με τον Δήμο Καρδίτσας, πρώην Δήμων, ένα δικό του υπόδειγμα το οποίο πρέπει να συμπληρωθεί με τα ονόματα των υπαλλήλων, το τμήμα στο οποίο εργάζονται, τι εντικείμενο έχουν κλπ. «Θεωρώ απαράδεκτο για μια υπηρεσία να μην ξέρει πόσους υπαλλήλους έχει και που υπηρετεί ο καθένας», τόνισε ο κ. Καραγιάννης και συμπλήρωσε: «Επίσης ζήτησα τα βιογραφικά όλων των υπαλλήλων απ’ όλους τους συνενούμενους δήμους, διότι σε 5 μήνες περίπου θα κληθούμε να συστήσουμε καινούριους οργανισμούς. Θεωρώ αδιανόητο να μη γνωρίζουμε τα τυπικά προσόντα του κάθε υπαλλήλου, έτσι ώστε να μην ακούγονται παραφιλολογίες. Αυτό γίνεται καθαρά για αξιοκρατικούς λόγους, αφού καλούμαστε ουσιαστικά να ξεκινήσουμε από το μηδέν. Ήδη έχω ξεκινήσει επισκέψεις σε όλες τις υπηρεσίες ώστε να γνωρίσω από κοντά τους υπαλλήλους και αυτό θα το κάνω έως ότου ολοκληρώσω τις επισκέψεις μου και στις υπηρεσίες των συνενούμενων δήμων». Ερωτηθείς για το αν ο Δήμος Καρδίτσας θα προβεί σε προσλήψεις τόνισε ότι μόλις καταγραφεί το στελεχιακό δυναμικό θα αξιολογήσουν τις ελλείψεις και θα αποφασίσουν αν χρειάζονται νέες προσλήψεις ή όχι.

Προσωπικό στοίχημα η ηλεκτρονική διακυβέρνηση

Τη χαρτούρα και εν γένει τη γραφειοκρατία, θα προσπαθήσει να μετριάσει αν όχι να εξαλείψει, ο κ. Καραγιάννης, βάζοντας προσωπικό στοίχημα. Ως υπεύθυνος αντιδήμαρχος για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, τόνισε ότι οι υπηρεσίες του Δήμου μέχρι πρότινος δεν είχαν καμιά επικοινωνία μεταξύ τους. «Ήδη δόθηκε εντολή να ανοίξει ένας λογαριασμός e-mail σε κάθε τμήμα χωριστά έτσι ώστε όλα τα έγγραφα σιγά σιγά να διακινούνται ηλεκτρονικά, να παύσει δηλαδή η χαρτούλα, ενώ το επόμενο βήμα είναι να ενοποιηθεί και το πρωτόκολλο», κατέληξε.   

Προηγούμενο άρθρο Προθερμαίνουν τα τρακτέρ τους οι αγρότες της Καρδίτσας
Επόμενο άρθρο Ένα τριήμερο ταξίδι φιλαναγνωσίας στις Παιδικές Βιβλιοθήκες του Δήμου Καρδίτσας