«Σχετικά με το μέτρο της μείωσης της ύλης, η υπουργός δήλωσε ότι θα αποφασιστεί αφού πρώτα υπολογιστούν οι διδακτικές ώρες που χάθηκαν, ενώ τα δύο πρόσθετα μέτρα είναι η παράταση της σχολικής χρονιάς και η μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης των Πανελλαδικών.» (Δηλώσεις 2/4/2020)
Παρόλο που ανακοινώνεται η πιθανή παράταση του κλεισίματος των σχολείων μετά το Πάσχα, το υπουργείο δεν ανακοινώνει μείωση της ύλης, κατάργηση προαγωγικών και απολυτηρίων και μη παράταση του σχολικού έτους (που θα στόχευε στην αναπλήρωση).
Από την αρχή του κλεισίματος των σχολείων με βάση την εξάπλωση των κρουσμάτων της πανδημίας κι ενώ οι ειδικοί βάζουν το όριο στα τέλη Μάη το υπουργείο απαντά αόριστα και αποφεύγει να τοποθετεί στα παραπάνω.
Μιλάνε στο όνομα του «νοιαζόμαστε για τα παιδιά που δίνουν πανελλαδικές» και απλά παρατείνουν και μεγεθύνουν το άγχος και την αγωνία τους.
Ακόμα και τώρα που το διαδίκτυο βοά από τις κραυγές αγωνίας μαθητών και γονιών η κυβέρνηση … αδιαφορεί!
- Προσπάθησαν να στήσουν την … εξ αποστάσεως διδασκαλία δήθεν «για στήριξη και επαφή με τους μαθητές» αλλά η ίδια η Κεραμέως δήλωνε πως «θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την αναπλήρωση της ύλης»!!
Μετα άρχισαν την τακτική της κωλυσιεργίας και το «πετάμε την μπάλα στην εξέδρα», «θα δούμε ποτέ θα ξέρουμε», θα «ζητήσουμε ενημέρωση από τα σχολεία για την ύλη» … «θα μετρήσουμε τις χαμένες ώρες» είπε σήμερα η υφυπουργός Ζαχαράκη!
- «Σχετικά με την εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών, η υπουργός επανέλαβε πως θα οριστεί με βάση την διδακτέα ύλη που παραδόθηκε στη φυσική τάξη» ακόμα και αυτή η έκφραση είναι προσεκτικά διατυπωμένη για να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο της παράτασης της χρονιάς για … την αναπλήρωση της ύλης!!
Τι είναι αυτό που προσπαθούν να αποφύγουν ;
δεν θέλει το σύστημα να κάνει βήμα πίσω από το ταξικό «κόσκινο» που έστησε όλο το προηγούμενο διάστημα για την νεολαία. Ένα «κόσκινο» που είχε αύξηση της ύλης, μείωση των εισακτέων, και για την «επόμενη μέρα» βάση του 10, και επιπλέον κριτήρια εισαγωγής (βάσεις των σχολών), τράπεζα θεμάτων, παραπέρα μείωση των εισακτέων, κατάργηση σχολών κ.λ.π.
Η κυβέρνηση και το σύστημα και εν μέσω πανδημίας, δεν κάνουν παύση … και επεξεργάζονται σενάρια αξιοποίησης της κρίσης για να προωθήσουν τις σταθερές στοχεύσεις και επιδιώξεις στην κατεύθυνση της αφαίρεσης δικαιωμάτων και της ταξικής επιλογής!
Δείτε τι γίνεται ακόμα και σήμερα, αρχές Απρίλη 2020, με την κατάσταση στο σύστημα υγείας που είναι το κρίσιμο μέγεθος για «να μην θρηνήσουμε ζωές» όπως υποκριτικά διατείνονται
- Οι προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών γίνονται με το σταγονόμετρο
- Δεν άνοιξε κανένα από τα κλειστά νοσοκομεία και κλινικές (θυμίζουμε πως η επιδημία ξεκίνησε Γενάρη του 2020!)
- Αφήνεται το προσωπικό των νοσοκομείων χωρίς προστατευτικό εξοπλισμό μάσκες, γάντια, ποδιές!
- Δεν γίνονται τεστ σε όλους όσους νοσούν ή εισάγονται στα νοσοκομεία, αλλά την ίδια στιγμή όποιος πληρώσει ιδιώτη μπορεί να το κάνει!
- Δεν μπαίνει καμιά διατίμηση στα είδη προφύλαξης από τον ιό (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά) και η κερδοσκοπία ανθεί και αφαιμάξεις τις τσέπες μας
Από την άλλη η επικοινωνιακή λαίλαπα με τα καλοταϊσμένα (με τα 11 δις ευρώ) ΜΜΕ καλά κρατεί!
- «Εσύ φταις που θα κολλήσεις γιατί βγαίνεις έξω» τι υποκρισία, (!) όταν οι εργαζόμενοι στριμώχνονται στα ΜΜΜ για να πάνε στη δουλεία τους, οπού εργάζονται χωρίς επαρκή μέσα προστασίας …
- «Εσύ φταις που δεν είχε βγει η ύλη», …που δεν έχεις καινούριο Η/Υ, …που δεν επιμορφώθηκες μόνος σου, …
Προφανώς και δεν λέμε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν μέτρα προφύλαξης και μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων. Λέμε όμως όχι, σε κάθε προσπάθεια χρησιμοποίησης αυτής της κρίσης για να χτυπηθούν τα εργασιακά και τα μορφωτικά δικαιώματα λαού και νεολαίας.
Για να επανέλθουμε στα εκπαιδευτικά θέματα
Εκπαιδευτικοί και γονείς θα πρέπει να απαιτήσουμε οι υπεκφυγές και η κωλυσιεργία του υπουργείου για να ανασάνουν τα παιδιά μας
- Καμιά αναπλήρωση της ύλης από απόσταση …με την «εξ αποστάσεως διδασκαλία»!
- Να ανακοινωθεί άμεσα η γενναία μείωση της ύλης για τις πανελλαδικές
- Καμία παράταση του σχολικού έτους
- Ματαίωση των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων
- Αύξηση των εισακτέων