Στην ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο Βουλευτής Καρδίτσας και τ. Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, ζητώντας την προώθηση των εγκεκριμένων, από τον ΟΣΚ ΑΕ, έργων σχολικής στέγης, στο Νομό Καρδίτσας, προκειμένου να αποφευχθεί η απένταξη τους η κ. Α. Διαμαντοπούλου, απαντά ότι μελετάται η συνολική αντιμετώπιση των προβλημάτων στο χώρο της σχολικής στέγης του Νομού.
Ειδικότερα με την ερώτηση του ο Βουλευτής ζητούσε ενημέρωση για το στάδιο υλοποίησης του προγράμματος σχολικής στέγης Καρδίτσας (2008-2012), που είχε αποφασισθεί κατά την επίσκεψη του τότε Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΚ και των συνεργατών του, τον Ιούνιο του 2009, στην Καρδίτσα. Υπενθυμίζουμε ότι κατά την επίσκεψη αυτή, που πραγματοποιήθηκε κατόπιν πρωτοβουλίας του κ. Ταλιαδούρου, έγιναν συναντήσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου του ΟΣΚ και του ίδιου του κ. Ταλιαδούρου με τον Νομάρχη και εκπροσώπους των Δήμων του Νομού και αποφασίστηκε η κατασκευή 10 Νηπιαγωγείων και Μικρών Μονάδων στη Ν.Α. Καρδίτσας καθώς και του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Παλαμά και 2ου Γυμνασίου Δήμου Σοφάδων Καρδίτσας, μέσω ΣΔΙΤ.
Ειδικότερα στην απάντηση της η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων αναφέρει τα εξής:
«Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 6878/3-3-2010, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Σπ. Ταλιαδούρος, σχετικά με τη σχολική στέγη Ν. Καρδίτσας, σας κάνουμε γνωστό ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μελετά τη συνολική αντιμετώπιση των προβλημάτων στο χώρο της σχολικής στέγης, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και με την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.»
Ο κ. Σπ. Ταλιαδούρος σχολιάζοντας την απάντηση της κ. Διαμαντοπούλου δήλωσε τα εξής: «Δυστυχώς η απάντηση της κ. Υπουργού είναι ασαφής και μη δεσμευτική για το Υπουργείο Παιδείας. Όταν τα προαναφερόμενα έργα σχολικής στέγης έχουν εγκριθεί, ορισμένα δε από αυτά έχουν ήδη εξεταστεί από τον ΟΣΚ και όταν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και στοιχεία έχουν προσκομισθεί άμεσα από τη Ν.Α. Καρδίτσας στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου δεν καταλαβαίνω τι μελετάται τώρα».