Συνέντευξή τύπου έδωσε η Υφυπουργός Παιδείας στο Δημαρχείο μετά την ολιγόλεπτη συνάντηση που είχε με τον Δήμαρχο της Καρδίτσας ο οποίος της παρέδωσε Υπόμνημα για την Κτηνιατρική Σχολή. Η κ. Χριστοφιλοπούλου ανέφερε ότι αφορμή για να επισκεφτεί την Καρδίτσα ήταν η πρόσκληση που δέχτηκε από την Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ και την ΠΑΣΚ Εκπαιδευτικών να λάβει μέρος στην συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας με θέμα της φυλετικές διακρίσεις. Η Υφυπουργός τόνισε τη λύπη της που εκπαιδευτικοί επέλεξαν τον ιερό χώρο του σχολείου για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στο πρόσωπο της ως μέλος της Κυβέρνησης και αμαύρωσαν την εκδήλωση. Για το θέμα της Κτηνιατρικής η Υφυπουργός υπογράμμισε ότι η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν θέλει να παρεμβαίνει άγαρμπα στην αυτοτέλεια των Πανεπιστημίων. Το υπουργείο Παιδείας δεν μπορεί να παρεμβαίνει αλλά να ενισχύει για συγκεκριμένα πράγματα ώστε πρώτα οι φοιτητές και μετά οι τοπικές κοινωνίες να ωφελούνται. Περιμένουμε να πραγματοποιηθεί πρώτα η συνάντηση που έχει οριστεί στην Αθήνα και μετά να παρθούν οι τελικές αποφάσεις για την Κτηνιατρική σχολή. Το θέμα τόνισε η Υφυπουργός δεν είναι να δοθούν χρήματα την Κτηνιατρική, η σχολή διαθέτη χρήματα το θέμα είναι που θα δρομολογηθούν. Επιπλέον η κ. . Χριστοφιλοπούλου αναφέρθηκε στο σχεδιασμό του νέου σχολείου που θα ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και θα φτάνει μέχρι το Λύκειο που θα περιλαμβάνει νέα αναλυτικά προγράμματα, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ψηφιακή τάξη, έμφαση στα προγράμματα υπολογιστών και στις ξένες γλώσσες. Ώστε να εκλείψεί το φαινόμενο της στείρας μάθησης και της αποστήθισης. Για να γίνουν όλα αυτά πράξη η εκπαίδευση χρειάζεται πολλούς και καλούς εκπαιδευτικούς επισήμανε η Υφυπουργός. Η νομοθεσία που θα βγει μετά το Πάσχα ανατρέπει το καθεστώς που επικρατεί στις αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι οι πελατειακές σχέσεις κράτους πολίτη να τελειώσουν. Κλείνοντας τη συνέντευξη τύπου η Υφυπουργός τόνισε ότι στο νέο σχολείο όλοι έχουν θέση με πρώτο το μαθητή, πρωταγωνιστή των εκπαιδευτικό και με πρωτεύων ρόλο τους γονείς και την τοπική κοινωνία.