Ημερίδα για τα σχολικά εγχειρίδια του Γυμνασίου: Διδακτικές δυσκολίες


  Παρουσία της Διευθύντριας της περιφερειακής εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Πράντζου Κωνσταντίας, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Μαρτίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Καρδίτσας, μια πολύ ενδιαφέρουσα κοινή εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ν. Καρδίτσας και των τοπικών παραρτημάτων, του Συνδέσμου Φιλολόγων, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Μαθηματικής Εταιρίας Ν. Καρδίτσας, με θέμα «Τα σχολικά εγχειρίδια του Γυμνασίου: Διδακτικές δυσκολίες».

Τα τοπικά επιστημονικά παραρτήματα και η ΕΛΜΕ του Ν. Καρδίτσας, ανταποκρινόμενα στις νέες απαιτήσεις που δημιουργήθηκαν με την εισαγωγή των νέων εγχειριδίων στο Γυμνάσιο και σε συνδυασμό με τους προβληματισμούς και τις δυσκολίες διδασκαλίας τους που διατυπώθηκαν από την εκπαιδευτική κοινότητα, προσπάθησαν με αυτή την εκδήλωση, να δώσουν απαντήσεις στα παρακάτω:

  • Προσαρμόστηκε το διδακτικό μοντέλο στο νέο πνεύμα των βιβλίων.
  • Τί δυσκολίες παρουσιάστηκαν στην τάξη κατά τη διδασκαλία που στηρίζεται στα νέα βιβλία;
  • Υποστηρίζουν τα νέα βιβλία τη διδασκαλία των εννοιών με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών.
  • Ποιές είναι οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τα νέα εγχειρίδια;
  • Υπάρχουν σημεία ασυμβατότητας των νέων αναλυτικών προγραμμάτων με τα νέα βιβλία;

Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι παρακάτω εισηγητές:

  • Ø Αλέξανδρος Βαναργιώτης, Εκπαιδευτικός, φιλόλογος του Πειραματικού Γυμνασίου Φαναρίου, με εισήγηση σχετικά με τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών.
  • Ø Σπύρος Τσουφλιάς, Εκπαιδευτικός, φιλόλογος του 6ου Γυμνασίου Καρδίτσας, με εισήγηση σχετικά με τη διδασκαλία της Ιστορίας.
  • Ø Γιάννης Θωμαΐδης, Σχολικός σύμβουλος Μαθηματικών Δυτικής Θεσσαλονίκης, με εισήγηση σχετικά με τη διδασκαλία των Μαθηματικών και
  • Ø Κωνσταντίνος Καμπούρης, Φυσικός, Συγγραφέας σχολικών βιβλίων, με εισήγηση σχετικά με τη διδασκαλία της Φυσικής.

            Μετά τις εισηγήσεις  ακολούθησε συζήτηση.

Προηγούμενο άρθρο Τα βραβεία του 26ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ
Επόμενο άρθρο Το μέλλον του κάμπου είναι η μεταφορά νερού από τον Αχελώο