Ειδήσεις

ΣΘΕΒ: Εξυπηρέτηση πελατών-Το κλειδί της επιτυχίας


Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιώνπραγματοποίησε εργαστηριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Τρίτη 16 Απριλίουμε θέμα: «Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας».

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και στη διαχείριση των πελατών.

Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε διαδραστικά παιχνίδια επικοινωνίας αλλά και μέσω εφαρμογών – apps που χρησιμοποιήθηκαν για την καλύτερη εμπέδωση του περιεχομένου επικράτησε ευχάριστο και ομαδικό κλίμα πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο του προγράμματος.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη εξυπηρέτησης πελατών από θεσσαλικές επιχειρήσεις.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γιάννης Τζαβλόπουλος,ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

Προηγούμενο άρθρο Θεσσαλική συμμετοχή στην διεθνή έκθεση Hermes Expo 2019
Επόμενο άρθρο 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος σύγχρονου τάβλι