Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, που στηρίζεται από το ΚΚΕ, καταγγέλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και την εταιρεία που εκμεταλλεύεται την ΠΑΘΕ (Κλειδί-Πελασγία), για την επέκταση των διοδίων, πλευρικών αυτήν την φορά στην είσοδο – έξοδο στο Κιλελέρ της Λάρισας και στο Βελεστίνο Μαγνησίας, που σημαίνει νέα χαράτσια στους κατοίκους και τους οδηγούς που μετακινούνται καθημερινά από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, είτε για την εργασία τους, είτε για άλλο λόγο.
Η τοποθέτηση των νέων αυτών πλευρικών διοδίων, καθιστά αναγκαστική επιλογή για τους οδηγούς που θέλουν να μετακινηθούν από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, να ταξιδεύουν από την παλιά εθνικό οδό Λάρισας-Βόλου, που είναι σε πολύ κακή κατάσταση και με δεδομένο ότι ήδη έχει πολλαπλασιαστεί η κίνηση των μεγάλων οχημάτων λόγω του οικονομικού κόστους και των εργασιών που γίνονται για την κατασκευή των νέων διοδίων, δημιουργείται πολύ μεγάλος κίνδυνος για τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα, που ήδη έχουν συμβεί αρκετά, με ανθρώπινες θυσίες και υλικές καταστροφές. Η άλλη επιλογή είναι να πληρώνεις τα ακριβά χαράτσια για να πάς στη δουλειά, στο σπίτι σου ή κάπου αλλού, κάτι που δεν αντέχει το λεηλατημένο εργατικό-λαϊκό εισόδημα.
Το έχουμε ξαναπεί. Σε λίγο τα διόδια θα φτάσουν έξω από τη πόρτα των σπιτιών μας. Να μια ακόμα απόδειξη τι σημαίνει καπιταλιστική ανάπτυξη. Πάνω στην πολύμορφη φοροληστεία, στις περικοπές μισθών, συντάξεων, στη μείωση των τιμών των προϊόντων των μικρομεσαίων παραγωγών, που επιβάλουν εδώ και χρόνια οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ και ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, έρχονται τώρα νέα χαράτσια με τα νέα διόδια στην ΠΑΘΕ (Κιλελέρ, Βελεστίνο), αλλά και στην Ε65 πρόσφατα. Μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι που έχουν και την εκμετάλλευση των δρόμων, βλέποντας τα κέρδη τους να πολλαπλασιάζονται.
Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, όπως ισχυρίζονται οι κυβερνήσεις, πριν ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ, σήμερα των ΣΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η Περιφερειακή Αρχή και οι Δημοτικές Αρχές που στηρίζονται απ’ αυτά τα κόμματα, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι.
ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ από κοινού ψήφισαν την παράδοση των οδικών αξόνων στους μεγαλοεργολάβους και ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το τηρούν με ευλάβεια. Είναι ψέμα ότι αυτοί πληρώνουν για το φτιάξιμο των δρόμων. Στην ουσία το δημόσιο χρηματοδοτεί τα έργα και αυτοί συμμετέχουν με ένα 10% περίπου, ενώ τους παραχωρείται το δικαίωμα να τα εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, επιβάλλοντας δυσβάσταχτα χαράτσια στα διόδια. Η Ε.Ε στηρίζει την αύξηση και των διοδίων και των τιμών. Τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει κατά του λαού (Κυβερνήσεις, Ε.Ε) για να προστατέψουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
Τα όσα ψελίζουν κατά καιρούς, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, της Ν.Δ και οι δήμαρχοι Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, για ακριβά διόδια, αποτελούν προσπάθεια νέας εξαπάτησης των λαϊκών στρωμάτων, αφού όλοι τους συμφώνησαν και συμφωνούν με τις πολιτικές των κομμάτων τους, ότι οι εθνικοί δρόμοι θα βρίσκονται στα χέρια των μεγαλοεργολάβων που θα τους εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, στήνοντας όλο και περισσότερα διόδια με δυσβάσταχτα χαράτσια.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, που στηρίζεται από το ΚΚΕ, βροντοφωνάζει. Φτάνει πιά! Πληρώσαμε και πληρώνουμε πανάκριβα για το οδικό δίκτυο. Υπολογίστε: Πανάκριβα διόδια. Από τη ληστρική τιμή των 1,50 €, κατά μέσο όρο, το λίτρο η βενζίνη, το 1 € περίπου είναι κρατική φορολογία και από το υπόλοιπο το 90% το καρπώνονται τα μονοπώλια του πετρελαίου. Ακόμα τους υπέρογκους φόρους που πληρώνουμε για αγορά αυτοκινήτου, για τέλη κυκλοφορίας, για ασφάλιστρα και τόσα άλλα. Δεν αντέχουμε άλλο!
Είναι δικαίωμά μας και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους.
Καλεί τα εργατικά σωματεία, τους αγροτικούς συλλόγους, τους συλλόγους ΕΒΕ και όλους τους μαζικούς φορείς, να αναπτύξουν πολύμορφη δράση για:
- Να σταματήσει τώρα η κατασκευή των νέων πλευρικών διοδίων σε Κιλελέρ και Βελεστίνο και να ανοίξει ελεύθερα η είσοδος και έξοδος σ’ αυτά τα σημεία.
- Να καταργηθούν όλα τα διόδια και οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους.
- Ελεύθερη διέλευση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.
- Να σταματήσουν οι διώξεις όσων αγωνίζονται για κατάργηση των διοδίων.
- Δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές και με δωρεάν χρονικές ζώνες, συγκοινωνίες. Δημόσια έργα, λαϊκή περιουσία.
- Ενιαίος εθνικός, αποκλειστικά δημόσιος κατασκευαστικός φορέας που θα κατασκευάζει σύγχρονα, ποιοτικά και φθηνά έργα υποδομής για τις λαϊκές ανάγκες (δρόμους, κατοικίες, σχολεία, υγειονομικές μονάδες, κλπ), χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και με προστασία του περιβάλλοντος.
- Να μειωθούν δραστικά οι τιμές στα εισιτήρια και στα καύσιμα.
- Να πληρώσουν την κρίση οι πλουτοκράτες που την δημιούργησαν. Να φορολογηθεί τώρα με 45% το μεγάλο κεφάλαιο.