Στο τελευταίο στάδιο βρίσκεται το εναπομείναν τμήμα της οδικής σύνδεσης ΡΑΧΟΥΛΑ – ΠΑΛΙΟΖΟΓΛΟΠΙ – ΒΡΥΣΗ ΙΤΑΜΟΥ. Η τελευταία εργολαβία προϋπολογισμού 250.000 € , εκτελείται από τον ανάδοχο κο Καρατζούνη.
Η πίστωση διατέθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ το 2008 μετά από αίτημα και παρέμβαση του Δημάρχου Ιτάμου Βασίλη Τσαντήλα.
Η μελέτη συντάχθηκε από την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτ/σης, καθώς και η δημοπράτηση, επίβλεψη των εργασιών και αποπληρωμή του έργου.
Η συγκεκριμένη οδική σύνδεση ξεκίνησε το 1996 επί προεδρίας Κων/νου Σιώκου της Κοινότητας Ραχούλας με 80 εκ. δρχ και αποτελούσε διακαή πόθο των Ραχουλιωτών.
Θερμός υποστηρικτής του έργου ο αείμνηστος Πρόεδρος του ΚΚΕ και Ραχουλιώτης Χαρίλαος Φλωράκης. Ακολούθησαν δύο νέες εργολαβίες της πρώτης Δημοτικής Αρχής Ιτάμου επί Δημαρχίας Β. Τσαντήλα,(1999-2002) και επί προεδρίας Κ. Κατσιούλα,, άλλη μία επί Δημαρχίας Θ. Σκαμπαρδώνη (2003-2006) και επί προεδρίας Λ. Τσιούκη και ακόμη δύο επί Δημαρχίας Β. Τσαντήλα (2007-2009) και επί προεδρίας Φ. Κωτσιαρίδη, οπότε έκλεισε το οδικό κύκλωμα και η πρόσβαση προς το Μουσείο και το Μνήμα Φλωράκη.
Η οδική αρτηρία ΡΑΧΟΥΛΑ – ΒΡΥΣΗ ΙΤΑΜΟΥ- ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ, όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Β.Τσαντήλας, ενώνει και αναβαθμίζει τους οικισμούς Παλιοζογλόπι και Ιτάμου το Τ.Δ Ραχούλας, ανεβάζει την αξία της γης, δημιουργεί πρόσβαση προς το Μουσείο & Μνήμα Φλωράκη για τους Τουριστικούς επισκέπτες της λίμνης Πλαστήρα. Η νέα οδός είναι μια μοναδικής ομορφιάς φυσιολατρική διαδρομή.
Αγωνιστήκαμε αρκετά χρόνια για την περάτωση της οδού. Ευχαριστούμε όλους όσους συμπαραστάθηκαν σ’αυτό το διάστημα: Τον Χαρίλαο Φλωράκη, τον π. βουλευτή Δ. Σωτηρλή, την Δ/Τ.Υ της Νομαρχίας, τους Νομάρχες Κων/νο Παπακυρίτση, Β. Αναγνωστόπουλο και Φώτη Αλεξάκο, την Ένωση Αγραφιώτικων Χωριών που μέσα από τα Πανελλήνια ανταμώματα στην βρύση Ιτάμου πρόβαλλε την αναγκαιότητα του έργου, τους Υπουργούς ΥΠΕΧΩΔΕ Κων/νο Λαλιώτη και Γιώργο Σουφλιά, τη Γ.Γ της Κ.Ε του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, τον Βουλευτή του ΚΚΕ Α. Σκυλάκο, και τον Ευρωβουλευτή του ΚΚΕ Α. Παφίλη, το πρόγραμμα «ΠΙΝΔΟΣ» .
Το έργο στοίχισε συνολικά 1 εκατομμύριο ευρώ έχει μήκος 13 χιλιομέτρων και χρειάστηκαν δώδεκα χρόνια για να περατωθεί.