Στις 24-02-2015 έγινε η πρώτη σύσκεψη φορέων, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καρδίτσας. Συμμετείχαν οι: Σύλλογος Γονέων ΑμεΑ, ΚΕΔΔΥ, εκπρόσωποι του Δήμου, εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών του σχολείου και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε..Το συμπέρασμα της συνάντησης συνοψίζεται στην προσπάθεια ανέγερσης σύγχρονου και λειτουργικού ειδικού σχολείου για τις ανάγκες ολόκληρου του νομού μας (το θέμα του κτηριακού βέβαια δεν είναι τωρινό, είχε ξανατεθεί το 2007 από τον Σύλλογο Γονέων ΑμεΑ).
Έκτοτε, προβήκαμε σε πολλές συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες, για να βρούμε στοιχεία και προϋποθέσεις για την ανέγερση του κτηρίου. Σε αγαστή συνεργασία με το άτυπο συντονιστικό των φορέων, είδαμε τον Δήμαρχο, τον Αντιπεριφερειάρχη και όλους τους Βουλευτές Καρδίτσας, προσπαθώντας να υπερκεράσουμε τα πολλά προσκόμματα που συναντούσαμε (χωροταξικά προβλήματα, σχέδια νέου σχολείου, τρόπου σύνταξης της μελέτης κλπ). Το αίτημα παρέμεινε ίδιο προς όλους: σύγχρονο και λειτουργικό ειδικό σχολείο, σύμφωνα με τις ανάγκες των παιδιών.
Στις 10-01-2016 έγινε εκ νέου σύσκεψη στο Δημαρχείο με όλους τους φορείς: Δήμαρχο, Αντιπεριφερειάρχη, Βουλευτές, μηχανικούς των υπηρεσιών κλπ, όπου ενώ εμείς βάζαμε ως προτεραιότητα τις ανάγκες και τα δικαιώματα των παιδιών και ζητούσαμε κανονικό σχολείο, ο Δήμαρχος επέμενε σε προσθήκη 300τ.μ. περίπου (λόγω οικονομικής στενότητας, αφού όλα τα άλλα προσκόμματα τα είχαμε αντιμετωπίσει). Από τη σύσκεψη βγήκε ομόφωνη πρόταση να ζητήσουμε κτηριολογική μελέτη από το Υπουργείο Παιδείας για να μας ορίσει τι ακριβώς χρειάζονται αλλά και δικαιούνται οι 30 μαθητές του σχολείου. Μάλιστα διατυπώθηκε και η εκτίμηση πως αν έχουμε ένα σωστό κτήριο θα είναι πόλος έλξης και άλλων μαθητών και θα υπάρχει αυξητική τάση του δυναμικού του.
Η πίεσή μας προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου για να ετοιμάσει τα απαραίτητα έγγραφα, αλλά και προς το ίδιο το Υπουργείο, ήταν συνεχής και κατορθώσαμε, στις 20-04-16, να έχουμε την έγκριση κτηριολογικού προγράμματος, δεσμευτικό με υπογραφή υπουργού, το οποίο προτείνει, για τα υπάρχοντα παιδιά, χώρους, τουλάχιστον 1.400 τ.μ..
Από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούνιο, προσπαθήσαμε να κάνουμε συνάντηση με τον Δήμαρχο, ανεπιτυχώς. Στο μεσοδιάστημα όμως, είδαμε εκ νέου τον Αντιπεριφερειάρχη στις 19-05-16, και τον Περιφερειάρχη στις 03-06-16, οι οποίοι μας διαβεβαίωσαν ξανά πως, αν υπάρχει άρτιος φάκελος με μελέτη του έργου, δεν υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης. Τελικά, είδαμε τον Δήμαρχο στις 29-06-16, όπου αφού επέμεινε στην προσθήκη 2-3 αιθουσών, λόγω έλλειψης χρημάτων, συμφωνήσαμε να γίνει μία συνάντηση μεταξύ Δημάρχου και Περιφερειάρχη για να λυθεί το θέμα με την χρηματοδότηση και φυσικά να συνταχθεί η μελέτη, η οποία είναι προϋπόθεση (την οποία εξασφαλίζουμε χωρίς οικονομική επιβάρυνση του Δήμου). Από τότε και μέχρι σήμερα, παρ’όλες τις προσπάθειές μας, δεν κατορθώθηκε η περιβόητη συνάντηση Δημάρχου – Περιφερειάρχη, με ευθύνη, φυσικά, και των δύο. Και σε διαφορετικά κράτη να ζούσαν, κάποια στιγμή θα συναντιόντουσαν… Έχουμε κουραστεί να κάνουμε τον ενδιάμεσο σε υπηρεσίες, όλο αυτό το διάστημα, αλλά και σε μια αυτονόητη ενδοεπικοινωνία μεταξύ των δύο κορυφαίων θεσμών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Συμπερασματικά, θεωρούμε, πως είναι υποχρέωση της πολιτείας και δικαίωμα των ίδιων των παιδιών και των οικογενειών τους, να έχουν ένα διδακτήριο με τις προϋποθέσεις που ορίζει, κατ’ ελάχιστον, η ίδια η πολιτεία.
Δηλώνουμε πως δεν πρόκειται να δεχτούμε, σε καμιά περίπτωση, ένα «ανάπηρο» σχολείο.
Ζητούμε και απαιτούμε, αφού ξεπεράσαμε όλα τα προσκόμματα, την σύνταξη μελέτης και την ετοιμασία άρτιου φακέλου για να μπορεί να διεκδικήσει την χρηματοδότηση που του αναλογεί.
Το Δ.Σ.