Σε τροχιά πλήρους εμπορευματοποίησης – ιδιωτικοποίησης έχει θέσει η κυβέρνηση τον ελληνικό σιδηρόδρομο, εν όψει της πλήρους «απελευθέρωσης» των σιδηροδρομικών μεταφορών από το 2011, όπως προβλέπει ρητά οδηγία της Ε.Ε. Το σχέδιο που έχει θέσει σε εφαρμογή η κυβέρνηση με πρόσχημα την «εξυγίανση του ΟΣΕ», περιέχει ένα πλέγμα αυταρχικών, αντιλαϊκών και αντεργατικών μέτρων, τα οποία πλήττουν τα φτωχά λαϊκά στρώματα και συνολικά τους εργαζόμενους. Ήδη αυτά τα μέτρα έχουν πλήξει και το νομό μας, αφού έχουν περικοπεί δρομολόγια, ανεξάρτητα αν κατόπιν ενεργειών, ξαναμπήκε το δρομολόγιο και αντί για κλιματιζόμενες αμαξοστοιχίες μπήκε θερμαινόμενη και αυξήθηκαν τα εισιτήρια κατά 33%. Έρχονται οι απολύσεις 3.000 εργαζομένων στον ΟΣΕ (σχεδόν το μισό προσωπικό) και η είσοδος ιδιωτών σε κάθε κερδοφόρα σιδηροδρομική και μη (όπως π.χ. ακίνητη περιουσία) δραστηριότητα, μέσω της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ). Ουσιαστικά, εκείνο που επιδιώκει η κυβέρνηση σε εφαρμογή ειλημμένων αποφάσεων στις Βρυξέλλες με σύμφωνη γνώμη των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι η μετατροπή των σιδηροδρομικών μεταφορών σε πανάκριβο εμπόρευμα. Βέβαια, η κυβέρνηση επιχειρεί με κάθε τρόπο όχι μόνο να συγκαλύψει την ουσία του σχεδίου ιδιωτικοποίησης του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και να παραπλανήσει τον ελληνικό λαό, προβάλλοντας τον ισχυρισμό της «εξυγίανσης του ΟΣΕ». Η πολιτική αυτή των ιδιωτικοποιήσεων στρατηγικής σημασίας χαράχτηκε πριν χρόνια στις Βρυξέλλες με τη σύμφωνη γνώμη των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και των άλλων κομμάτων του ευρωμονόδρομου. Προβλέπεται ρητά στη συνθήκη του Μάαστριχ για την απελευθέρωση των αγορών και περιέχεται και στη μεταγενέστερη στρατηγική της Λισσαβόνας, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρηματικών ομίλων. Η κυβέρνηση σε αυτή την πολιτική έχει σύμμαχο το ΠΑΣΟΚ που συμφωνεί με αυτή ακριβώς την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και της ανταγωνιστικότητας αφού ήταν κυβέρνηση όταν ψηφίστηκε η στρατηγική της Λισσαβόνας και ψήφισε στη Βουλή τη συνθήκη του Μάαστριχ. Με αφορμή λοιπόν τα πρώτα μέτρα της κυβέρνησης για την δήθεν εξυγίανση του ΟΣΕ η κριτική που ασκείτε και από τον Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στο νομό μας και από τις διοικήσεις του Δήμου Καρδίτσας και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης είναι σε δευτερεύοντα θέματα, χωρίς να αγγίζουν στο ελάχιστο την ουσία της πολιτικής εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοποίησης του ελληνικού σιδηροδρόμου, που γεννά το πρόβλημα των δρομολογίων και των αυξήσεων στα εισιτήρια. Κατά συνέπεια η κυβέρνηση δεν έχει μόνο το κόμμα του ΠΑΣΟΚ σύμμαχο, έχει κάτι παραπάνω από σύμμαχο τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στο μαζικό κίνημα που ακολουθεί την τακτική της συγκάλυψης, της ουσίας σε μαζικές διαδικασίες. Πρέπει οι εργαζόμενοι, οι αγρότες, τα λαϊκά στρώματα να αντιπαλέψουν και να καταδικάσουν την πολιτική ιδιωτικοποίησης του ελληνικού σιδηροδρόμου, να μην παραπλανηθούν ούτε από την κυβέρνηση που εφαρμόζει αυτή την πολιτική, ούτε από το ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη του που στηρίζουν με «τσικλιμάκια» αυτή την πολιτική. Να αγωνιστούμε να μην κοπούν δρομολόγια, να μην αυξηθούν τα εισιτήρια, να μη δοθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο ο εκσυγχρονισμός, να δυναμώσει η προοπτική της φιλολαϊκής πολιτικής, όπου οι σιδηροδρομικές μεταφορές θα είναι λαϊκή περιουσία στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών.