Δρομολόγια Δυτικής Θεσσαλίας


Οι εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, επιβεβαίωσαν τις πληροφορίες και τις φήμες πέρι επικείμενων περικοπών , «συμπυκνώσεις» δρομολογίων . Συγκεκριμένα δύο ημέρες μετά τις επισημάνσεις στην επιστολή μας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβεβαίωσε τις ανησυχίες και τους φόβους μας.

Από το Σάββατο 4-7-2009 έως και τις 30-8-2009 ,με πρόσχημα την έλλειψη προσωπικού αναστέλλονται τα τοπικά δρομολόγια , Λάρισας – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, που ανταποκρίνονται στον σταθμό Παλαιοφαρσάλου με τις αρτηριακές αμαξοστοιχίες  500, IC 70 από Αθήνα για Θεσσαλονίκη – Αλεξ/πολή και IC 71 από Αλεξ/πολή – Θεσσαλονίκη για Αθήνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι συντόμως θα καταργηθεί και η απευθείας αμαξοστοιχία IC 47/48 για Αθήνα , με αποτέλεσμα την πλήρη σιδηροδρομική απομόνωση της Δυτ. Θεσσαλίας. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία είναι η πρώτη απευθείας αμαξοστοιχία προς Αθήνα που δρομολογήθηκε στην Δυτ.Θεσσαλία μετά την διαπλάτυνση της γραμμής Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου, με καθημερινή πληρότητα 100%.

Ως Σύλλογος θέτουμε το ερώτημα: Δίνονται τα σωστά στοιχεία για την πληρότητα της παραπάνω αμαξοστοιχίας στις  ηγεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΥΜΕ;

Εάν δίνονται ψευδές στοιχεία ποιόν σκοπό και συμφέροντα εξυπηρετούν;

Εάν η πληρότητα είναι 100% , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για πιο λόγω καταργεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο;

Ο ΣΦΣΚ , ζητάει να του αποσταλούν τα στοιχεία με την πληρότητα της αμαξοστοιχίας του IC 47/48.

Επίσης η κατάργηση του IC 47/48 για Αθήνα, θα έχει σαν αποτέλεσμα οι επιβάτες της Δυτ.Θεσσαλίας να μην μπορούν να βρούνε θέση στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες, διότι δεν υφίσταται ανταποκρίσεις για τον  ΟΣΕ και δεν υπάρχει σύστημα διασφάλισης θέσεων. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια τις έντονες διαμαρτυρίες, διαπληκτισμούς και διαμαρτυρίες των επιβατών και σε τελική ανάλυση την μείωση της επιβατικής κίνησης, την συρίκνωση  και διάλυση του σιδηροδρόμου(κατάργηση θέσεων, κλείσιμο σταθμών).

          Εκφράζοντας τον φόβο και την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού του Ν.Καρδίτσας, απορρίπτουμε κατηγορηματικά τα σχέδια αυτά που έχουν σχέση με το παρόν και το μέλλον του σιδηροδρόμου. Με στόχο την ανάπτυξη και την ασφάλεια του σιδηροδρόμου, θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας, για την μη πραγματοποίηση των σχεδίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στο πλευρό μας, βρίσκονται το επιβατικό κοινό του Νομού, οι τοπικοί φορείς και παράγοντες και όλοι οι φίλοι του σιδηροδρόμου.

Ελπίζουμε στην αναθεώρηση της απόφασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διότι τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει μεγαλύτερη επιβατική κίνηση , με επιβάτες – τουρίστες, που προτιμούν το τρένο, για τους τουριστικούς προορισμούς του Ν.Καρδίτσας(Λίμνες Ν.Πλαστήρα, Σμοκόβου) και του Ν.Τρικάλων(Μετέωρα, Περτούλι, Ορεινός όγκος Πίνδου).

          Κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων.

          Κύριε Υφυπουργέ Παιδείας και Θρησκευμάτων

          Κύριοι Βουλευτές του Νομού Καρδίτσας

          Κύριε Νομάρχα του Νομού Καρδίτσας

          Κύριε Δήμαρχε Καρδίτσας

          Κύριε Προέδρε της Τ.Ε.Δ. . Καρδίτσας

Ζητάμε την παρέμβασή σας , στις ηγεσίες του Υ.Μ.Ε , ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την διατήρηση των απευθείας και τοπικών δρομολογίων. Ελπίζουμε ότι δεν θα «συμπυκνωθούν» τα δρομολόγια, τα μόνα που έμειναν για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Δυτ. Θεσσαλίας με την Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Θράκη.

          Σας επισημαίνουμε την δέσμευση του Δνων Συμβούλων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , στην απάντηση της  επιστολής που τους αποστείλατε αλλά και την προσωπική δέσμευση  του Προέδρου του ΟΣΕ κ. Γιαννούση , προς το Πρόεδρο του ΣΦΣΚ, ότι κανένα απευθείας δρομολόγιο για Αθήνα – Θεσσαλονίκη δεν θα καταργηθεί.

Απεναντίας συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και επιπλέον καταργήθηκαν και τα τοπικά δρομολόγια Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου.

Κλείνοντας ο ΣΦΣΚ δηλώνει κατηγορηματικά:

«ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΑΣΜΟ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΥΤ. ΘΕΣΣΑΛΙΑ»   

Με εκτίμηση

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

τ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ Ο.Σ.Ε.

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΟΥΤΣΑΦΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Προηγούμενο άρθρο Παράδοση μηχανολογικού εξοπλισμού
Επόμενο άρθρο Κλείνουν τα Τμήματα Δασοπονίας και Τεχνολογίας Ξύλου;