Πλήρης αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου του Νοσοκομείου Καρδίτσας


H Διοικητής του Γ.Ν. Καρδίτσας κα Δάλλα Κωνσταντία εκφράζει την ικανοποίησή της και ενημερώνει ότι στα πλαίσια του Διαγωνισμού «Προμήθεια, Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση Εξοπλισμού Τηλεφωνίας PBX (Αναβάθμιση Τηλεφωνικού Κέντρου) το Γ.Ν. Καρδίτσας προχώρησε σε:

1) Πλήρη αναβάθμιση του Υλικολογισμικού του Τηλεφωνικού Κέντρου «Alcatel OmniPCX Enterprise» του Νοσοκομείου στην πιο πρόσφατη έκδοση της κατασκευάστριας εταιρείας αποκαθιστώντας χρόνια προβλήματα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου λόγω παλαιότητας. Η αναβάθμιση εξασφαλίζει την επέκταση του χρόνου ζωής του Τηλεφωνικού κέντρου καθώς πλέον υποστηρίζει και μπορεί πλέον με τις κατάλληλες επεκτάσεις να ενσωματώσει στο έπακρο όλες τις νέες τεχνολογίες της αγοράς ενώ το καθιστά πλήρως επεκτάσιμο στο μέλλον.

2) Προμήθεια και παραμετροποίηση 50 επιπλέον νέων αναλογικών εσωτερικών κυκλωμάτων αποκαθιστώντας βλάβες σε σημαντικές υπηρεσίες του Νοσοκομείο.

3) Αποκατάσταση και επαναλειτουργία του συστήματος DECT (ασύρματων τηλεφώνων) του Νοσοκομείου προσφέροντας ευελιξία και αμεσότητα στην επικοινωνία του προσωπικού του Νοσοκομείου.

4) Πλήρη ένταξη του Τηλεφωνικού Κέντρου του Νοσοκομείου στο δίκτυο του Σύζευξις, το οποίο διευκολύνει την επικοινωνία του Νοσοκομείου με όλους τους τομείς της δημόσιας διοίκησης, με σημαντική μείωση κόστους.

5) Επαναπρογραμματισμό του Τηλεφωνικού Κέντρου ώστε να διευκολυνθεί η λειτουργία ορισμένων υπηρεσιών.

Όλα τα παραπάνω εκσυγχρονίζουν το τηλεφωνικό κέντρο το οποίο πλέον μπορεί να υποστηρίξει την αιχμή της τεχνολογίας, αποκαθιστούν προβλήματα σε σημαντικούς τομείς και αναπτύσσουν τις τηλεπικοινωνιακές δυνατότητες του Γ.Ν. Καρδίτσας.

Προηγούμενο άρθρο Ψηφίζουμε ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις 25 Ιανουαρίου
Επόμενο άρθρο Νέα αίθουσα υπερήχων στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου Καρδίτσας