Άλλη μια εντυπωσιακή εμφάνιση για τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας έλαβε χώρα στον «Μύλο των ξωτικών» στα Τρίκαλα.
Συγκεκριμένα τα Σύνολα Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής και το Σύνολο Πνευστών (Μπαντίνα) του Σχολείου εμφανίστηκαν στην κεντρική σκηνή του Μύλου παρουσιάζοντας πρόγραμμα (διάρκειας 1:30 ώρας) με κάλαντα και άλλες Χριστουγεννιάτικες μελωδίες από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
Η Ορχήστρα Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής που αποτελείται από 25 περίπου μαθητές ( έχοντας στη σύνθεσή της όργανα όπως Κλαρίνο, Λαούτο, Κανονάκι, Σαξόφωνο, Βιολί, Μπουζούκι, Κιθάρα, Κρουστά, Πιάνο, Τρομπέτα, Ακορντεόν κ.ά. ) και η Χορωδία από 40 καλλίφωνους μαθητές υπό τη Διεύθυνση του κ. Ηλία Παππά παρουσίασαν κάλαντα παραδοσιακά από διάφορες περιοχές της Ελλάδας (από Έβρο έως νησιώτικα και ποντιακά) με τρόπο εξαιρετικό και η Μπαντίνα (σύνολο πνευστών όπως Σαξόφωνο, Τρομπέτα, Φλάουτο, Κρουστά κ.ά.) υπό τη Δ/νση του κ. Άγγελου Παλαπέλα που ερμήνευσαν ελληνικές και ξένες μελωδίες των Χριστουγέννων.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως οι υπεύθυνοι του Μύλου συνεχάρησαν τους καθηγητές και μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας λέγοντάς τους πως είναι από τα καλύτερα σύνολα που εμφανίζονται κάθε χρόνο και εκ του αποτελέσματος από τα πιο ‘εμπορικά’- δημοφιλή (πάρα πολλοί ήταν αυτοί που συγκεντρώθηκαν μπροστά στη σκηνή να τους ακούσουν) ανανέωσαν το ραντεβού για του χρόνου προσκαλώντας τους μάλιστα για δύο (!) εμφανίσεις σε ημερομηνίες που θα οριστούν από κοινού.
Πρόκειται για επιβράβευση των προσπαθειών που γίνονται από όλους (μαθητές-καθηγητές) έτσι ώστε το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας να καθιερωθεί ως ένα από τα καλύτερα, πιο δραστήρια και ‘ενεργά’ Μουσικά Σχολεία γεγονός που αναμφισβήτητα οδήγησε τα τελευταία χρόνια και στην αύξηση των μαθητών που φοιτούν σ’ αυτό (250 μαθητές) ! Μάλιστα μετά τις γιορτές οργανώνονται πολλές και ακόμη πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις των συνόλων του Μ.Σ.Κ. με εμφανίσεις σε Φεστιβάλ, σε τηλεοπτικούς σταθμούς, συναυλίες παρουσία πολύ γνωστών καλλιτεχνών, μαθητικές συναυλίες στο χώρο του Σχολείου κ.ά.