Οι AdWords Gmail Sponsored Promotion (GSP) καμπάνιες είναι σε beta μορφή για αρκετούς μήνες και επιτρέπουν στους διαφημιστές να κάνουν διαφημίσεις σε χρήστες μέσω Gmail μηνυμάτων. Αρχικά, οι μικρές teaser διαφημίσεις εμφανίζονται στη δεξιά πλευρά, πάνω ή κάτω από το κείμενο του email (και συχνά εμφανίζεται και στα τρία αυτά μέρη ταυτόχρονα).
Αναφέρουμε τις 5 καλύτερες συμβουλές για τους διαφημιστές και κατασκευαστές ιστολίδων στο web οι οποίοι σχεδιάζουν να τεστάρουν το κανάλι έτσι ώστε οι GSP καμπάνιες τους να κάνουν μια καλή αρχή!
1. Δοκιμάστε όλες τις μεθόδους στόχευσης
Οι GSP καμπάνιες επιτρέπουν στους διαφημιστές να χωρίσουν σε επίπεδα κάποιους τύπους στόχευσης συμπεριλαμβανομένων των:
- Ηλικία
- Φύλο
- Γλώσσες
- Τοποθεσίες
- Κατηγορίες Ενδιαφέροντος
- Keywords
- Domains
- Αγορές
- Mailing Lists
- Εργασία
Παρόμοια με τις τυπικές καμπάνιες αναζήτησης, οι GSP καμπάνιες μπορούν να βελτιστοποιηθούν βλέποντας την απόδοση του κάθε στοχευόμενου χαρακτηριστικού γνωρίσματος και κάνοντας ρυθμίσεις στοχοθέτησης όπου χρειάζονται. Οι διαφημιστές μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση κατά τη διάρκεια του χρόνου ξεκινώντας με μια ευρεία σειρά από επιλογές στοχοθέτησης και εξαλείφοντας στοιχεία που παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις καθώς η καμπάνια συλλέγει δεδομένα.
2. Ξεκινήστε με όσους περισσότερους κατάλληλους αποκλεισμούς χρειάζεται
Ενώ χρειάζεται να δοκιμάσετε όλες τις επιλογές στόχευσης στην εκκίνηση της καμπάνιας, θα πρέπει επίσης να εγγυηθείτε ότι η στόχευση σας είναι τελειοποιημένη τόσο πολύ ώστε να ενεργοποιείτε κατάλληλους αποκλεισμούς στη καμπάνια σας. Ενώ, αυτό μπορεί να περιορίσει τα έξοδα σας και το ‘reach’ σας κατά την εκκίνηση της καμπάνιας, μπορείτε πάντα κατ’ επιλογή να άρετε τους αποκλεισμούς στο πέρασμα του χρόνου έτσι ώστε να επιτύχετε τον επιθυμητό στόχο. Συγκεκριμένα, σιγουρευτείτε ότι περιλαμβάνετε μια δυνατή λίστα από αποκλεισμούς σε κατηγορίες θεμάτων για οτιδήποτε δεν είναι κατάλληλο για τη προώθηση ή τη προσφορά σας.
3. Συμπεριλάβετε τους ανταγωνιστικούς κλάδους και τις δημοσιεύσεις του κλάδου για τη στόχευση
Κάτω από την στοχευόμενη κατηγορία του κλάδου, σιγουρευτείτε ότι συμπεριλαμβάνετε κάθε σχετικούς ανταγωνιστές ή τομείς για δημοσιεύσεις του χώρου που το κοινό το οποίο στοχεύετε μπορεί να εγγραφεί. Αποφύγετε ανταγωνιστές με ευρεία εμβέλεια προϊόντων μόνο αν συναγωνίζεστε σε ένα τομέα για να αποφύγετε να απευθύνεστε σε κοινό μεγαλύτερο από το επιθυμητό κοινό.
4. Βελτιστοποιήστε το δημιουργικό κομμάτι με διάφορα links και εγγυηθείτε ότι τα πάντα είναι clickable
Οι διαφημιστές συνήθως δεν εκμεταλλεύονται τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα custom περιβάλλον αλλά παίρνουν αντ’ αυτού την απλή προσέγγιση και χρησιμοποιούν μία εικόνα για το δημιουργικό κομμάτι. Το GSP δημιουργικό είναι ουσιαστικά ένας κενός καμβάς, γι’αυτό να είστε δημιουργικοί και να συμπεριλάβετε κάποια ‘callouts’, διαφορετικούς τομείς περιεχομένου, μια ποικιλία από ‘calls to action’ ή ακόμα και embedded φόρμες κατευθείαν στο δημιουργικό.
Οι διαφημιστές θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσουν ότι όλες οι συνιστώσες του δημιουργικού – ειδικά ο τίτλος- συνδέονται με μία επιθυμητή landing σελίδα για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος ανά εξωτερική μέτρηση κλικ. Συμπεριλάβετε μια ποικιλία από links στο περιεχόμενο που σχετίζονται με την κεντρική προώθηση ή προσφορά: όσες περισσότερες επιλογές έχετε διαθέσιμες, τόση περισσότερη δέσμευση θα λάβει η καμπάνια σας. Επίσης σιγουρευτείτε ότι συμπεριλαμβάνετε όλα τα ‘social sharing’ κουμπιά για διαμοιρασμό περιεχομένου, μαζί με links στα social properties.
5. Συμπεριλάβετε ένα embedded YouTube video για αυξημένη δέσμευση
Το δημιουργικό που περιλαμβάνει YouTube videos θα έχει περισσότερη δέσμευση και τα video views που προκύπτουν μέσα στο GSP δημιουργικό θα καταμετρούνται στα YouTube analytics. Αν έχετε ένα video το οποίο σχετίζεται με άλλες προσφορές και ‘calls to action’ στο GSP δημιουργικό, βεβαιωθείτε να το συμπεριλάβετε στο δημιουργικό για να βελτιώσετε την απόδοση και να επεκτείνετε το ‘reach’ του video σας σαν bonus!
Τα νέα GSP ad formats θα ήταν μια πολύτιμη προσθήκη στο digital marketing mix σας, ειδικά για πολύπλοκα προϊόντα ή διαφημίσεις με πολλές συνιστώσες. Εκμεταλλευτείτε τις παραπάνω συμβουλές για να τελειοποιήσετε τη στόχευση, να βελτιώσετε το ‘engagement’ και την απόδοση κόστους.
Πηγή: aboutnet