Ειδήσεις

15 νέα επενδυτικά σχέδια επιχορηγούνται με 10,8 εκατομμύρια ευρώ


Δεκαπέντε  επιχειρήσεις σε όλη τη Θεσσαλία επιχορηγούνται από τον Αναπτυξιακό Νόμο της Περιφέρειας, με  συνολικό   ποσό επιχορήγησης  10,8 εκατομμύρια ευρώ  προκειμένου  να υλοποιήσουν τα νέα τους επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού επένδυσης 31,4 εκατομμυρίων  ευρώ. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την ένταξη στον Οριστικό Πίνακα Κατάταξης των επενδυτικών σχεδίων που υποβλήθηκαν στην Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας, για υπαγωγή στο καθεστώς «Γενική Επιχειρηματικότητα» της 6ης Προκήρυξης (Στ κύκλος) του Αναπτυξιακού Νόμου 4399/2016.  Από την  επιχορήγηση ύψους 10,8 εκατομμυρίων ευρώ, το συνολικό ποσό της επιχορήγησης, επιδότησης χρηματοδοτικής μίσθωσης και επιδότησης του  κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης ανέρχεται σε 5.070.665,24 ευρώ και το συνολικό ποσό της φορολογικής απαλλαγής σε 5.738.878,40 ευρώ.

«Στηρίζουμε με ενεργητικές πολιτικές τους  επιχειρηματίες της Θεσσαλίας που  σε δύσκολες εποχές δεν σταματούν να ονειρεύονται, να δημιουργούν, να εκσυγχρονίζονται, να επεκτείνουν τις δραστηριότητες του και να προσφέρουν στην κοινωνία θέσεις εργασίας» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.  « Δίνουμε τη δυνατότητα σε δεκαπέντε  επιχειρήσεις να κάνουν πράξη τα επενδυτικά τους σχέδια,  για δημιουργία νέων παραγωγικών μονάδων και  για εκσυγχρονισμό και αύξηση της δυναμικότητας τους, με επιχορήγηση  συνολικού ύψους 10,8 εκατομμυρίων ευρώ για επενδύσεις προϋπολογισμού άνω των 31 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή είναι η  μεγάλη προστιθέμενη αξία  του Αναπτυξιακού Νόμου που  μέσα από την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, δημιουργεί ένα πλέγμα θετικών ενεργειών  και δημιουργικής εξωστρέφειας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας, προσφέρουν  εργασία, δημιουργούν μόχλευση  και φέρνουν  χρήμα στην πραγματική, τοπική οικονομία» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Προηγούμενο άρθρο Πράσινο φως για την τέταρτη δόση εμβολίου – Ποιους αφορά
Επόμενο άρθρο ΣΘΕΒ: Στρατηγικές πωλήσεων για εξαγωγές και marketing αγροτικών προϊόντων