Χριστουγεννιάτικη γιορτή σε μια αγορά υποτονική


Αυξημένη κίνηση αλλά… μειωμένη κατανάλωση, ήταν οι δύο διαστάσεις που εμφάνισε η αγορά της Καρδίτσας το προηγούμενο εορταστικό τριήμερο, τόσο από άποψη αγοραστικής δυνατότητας όσο και από άποψη διασκέδασης. Σύμφωνα με τους εμπόρους της Καρδίτσας πολλοί καταναλωτές είναι συγκρατημένοι καθώς περιμένουν τις εξελίξεις στο φορολογικό ενώ δεν είναι λίγοι και εκείνοι που ακολουθώντας τη φιλοσοφία του συρμού, κατέφυγαν σε πολυκαταστήματα και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Μέσα σε αυτό το σκηνικό κανείς δεν δήλωσε αισιοδοξία, απεναντίας υπογράμμισαν οτι έρχονται ακόμη πιο δύσκολες ημέρες στον εμπορικό κόσμο και περισσότερες…. ακάλυπτες επιταγές.

Υποτονική και η νυχτερινή ζωή στην πόλη

Κάθε χρόνο και λιγότεροι είναι οι συμπολίτες μας που τις μέρες των Χριστουγέννων αποφασίζουν να γιορτάσουν σε κάποιο κέντρο διασκέδασης. Αυτό τουλάχιστον υποστήριξαν για φέτος και μέχρι στιγμής οι επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι κάνουν λόγο για μείωση έως και 30% σε σχέση με πέρυσι στις κρατήσεις για την περίοδο των εορτών. Αιτία της μείωσης θεωρείται κυρίως η οικονομική στενότητα που αναγκάζει τους περισσότερους να περιορίζουν τις νυχτερινές εξορμήσεις και να επιλέγουν να γιορτάσουν όσο πιο λιτά γίνεται και να αποφύγουν περιττά έξοδα. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό πολιτών επιμένει να γυρίζει την πλάτη στα προβλήματα διασκεδάζοντας σε κάποιο από τα πολλά κέντρα διασκέδασης στην περιοχή.
Όπως τόνισαν φίλοι επαγγελματίες, «Η οικονομική κρίση φαίνεται να έχει επηρεάσει αρκετά τις εξόδους σε κέντρα διασκέδασης και όχι μόνο. Αυτές τις ημέρες, συγκρίνοντας με τα περσινά δεδομένα, έχουμε μείωση στις κρατήσεις 30% περίπου γεγονός που μας προβληματίζει. Ωστόσο αισιοδοξούμε ότι ακόμη και την τελευταία στιγμή οι Καρδιτσαιώτες θα αποφασίσουν να διασκεδάσουν αυτές τις ημέρες». Όπως επισημάνθηκε πάντως, όσοι θα επιλέξουν να κάνουν την έξοδό τους έστω και την τελευταία στιγμή, σίγουρα θα μπορέσουν να βρούνε ελεύθερο τραπέζι. Επίσης, με σκοπό να αντισταθμίσουν την κατάσταση οι ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, επέλεξαν φέτος όχι μόνο να κρατήσουν σταθερές τις τιμές αλλά και να τις μειώσουν, ώστε να προσελκύσουν περισσότερο κοινό. Εκτός αυτού, οι περισσότεροι, για όλες τις ημέρες των γιορτών έχουν προγραμματίσει διάφορα events θέλοντας να ξεχωρίσουν ανεβάζοντας τον πήχη της διασκέδασης. Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι στην ίδια λογική κινούνται και τα ξενοδοχεία της περιοχής, προσφέροντας μια ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη νότα στους επισκέπτες που διαμένουν σε αυτά και όχι μόνο.
Βέβαια, η αποτίμηση για τα κέντρα διασκέδασης θα γίνει με το πέρας των γιορτών όπου θα ξεκαθαρίσει και το ύψος της απώλειας των κερδών. Όμως, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει, ότι παρά την οικονομική κρίση, η Καρδίτσα παραμένει μία από τις ιδανικές πόλεις για διασκέδαση.

Προηγούμενο άρθρο Θερμαίνουν τα τρακτέρ τους οι αγρότες της Καρδίτσας
Επόμενο άρθρο ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ