Ειδήσεις

Υποχρεωτική η εξ αποστάσεως και η κάμερα για εκπαιδευτικούς και μαθητές!


 Ενώ η κυβέρνηση ανοίγει τα σχολεία με μια προχωρημένη αίσθηση «ανοσίας αγέλης», ενώ κανένα απολύτως μέτρο δεν έχει πάρει για να προστατεύσει την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών, την ίδια στιγμή προχώρησε σε νέο θεσμικό πλαίσιο, το οποίο θεσμοθετεί την υποχρεωτικότητα της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Αυτής της εξ αποστάσεως που «εντείνει τις κοινωνικές ανισότητες» (όπως έλεγαν Μητσοτάκης και Γεραπετρίτης, όταν ήθελαν να ανοίξουν τα σχολεία). Αυτής της εξ αποστάσεως, η οποία «δεν είναι κανονική εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά χρησιμοποιείται για να διατηρηθεί μια επαφή των παιδιών με το σχολείο», όπως έλεγε η Κεραμέως τις πρώτες μέρες εφαρμογής της, όταν ακόμα δεν είχε συνειδητοποιήσει την έκταση της υποταγής των συνδικαλιστικών ηγεσιών. Και της κάμερας, την οποία «πήρε πίσω», όπως διαβεβαίωνε ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Φίλης και διάφοροι μεγαλοσχήμονες συνδικαλιστικοί παράγοντες.

Ας μην έχουμε παράπονο… Με την εφαρμογή της υποχρέωσης να παρέχουν τηλε-«εκπαίδευση» οι συνάδελφοι που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου, ικανοποιείται και ένα «αίτημα» του… ταξικού κινήματος (όπως αυτοανακηρύσσεται) που ζητούσε ακριβώς αυτό το Μάη!

ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, ΣΥΝΕΚ και ΠΑΜΕ ας μην χύσουν τώρα κροκοδείλια δάκρυα. Στο σημερινό αίσχος που προχωράει η κυβέρνηση, έχουν βάλει το χέρι τους.

Επαναλαμβάνουμε: Η τηλε-«εκπαίδευση» (και όλα τα «τηλε» που έρχονται) σημαίνουν μερικά πολύ σοβαρά πράγματα. Η εξ αποστάσεως  «εκπαίδευση» και η ζωντανή αναμετάδοση φέρνουν:

Α. Την εικονική δημιουργία μιας εκπαίδευσης χωρίς σχολεία, χωρίς εκπαιδευτικούς, χωρίς ανάγκη κτιριακών υποδομών, με όρια μαθητών στην τάξη που δεν έχουν καμία σημασία, με νομιμοποιημένη την αδιοριστία.

Β. Μια φασίζουσα λογική ελέγχου, με τελικό στόχο τη συντριβή κάθε ελευθερίας σκέψης μέσα στο σχολείο. Παρακάμπτει χωρίς καν να το νομοθετεί τις μαθητικές αποχές και καταλήψεις, τις απεργίες των καθηγητών, τις απεργίες των ΜΜΜ.

Γ. Την όξυνση των ταξικών ανισοτήτων και φραγμών στις σπουδές.

Δ. Την ακόμα μεγαλύτερη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, όπως άλλωστε φάνηκε από την θεσμοθέτηση τρίμηνων συμβάσεων αναπληρωτών με βασικό όχημα την τηλε-«εκπαίδευση».

Ε. Τη μετατόπιση πραγματικών ζητημάτων στην εικονική πραγματικότητα (τηλε-εκπαίδευση, τηλε-συνέλευση, τηλε-ψηφοφορία) την «από απόσταση επικοινωνία», την υπονόμευση της συλλογικότητας και του πραγματικού διαλόγου!

Η επίθεση προχωράει ακάθεκτη μαζί με την ανοσία αγέλης. Μαζί με όλα αυτά η Κεραμέως ανακοινώνει την έναρξη της αξιολόγησης και ο Μητσοτάκης τον ελάχιστο βαθμό μαθήματος που θα ορίζει η σχολή ως προαπαιτούμενο εισαγωγής σε αυτήν! Και προχωράει η επίθεση τόσο συνολικά γιατί το σύστημα και η κυβέρνησή του έχουν αντιληφθεί ότι απέναντί τους έχουν ένα μεγάλο ΤΙΠΟΤΑ από άποψη συνδικαλιστικών ηγεσιών και κομμάτων της «αντιπολίτευσης». Με αυτό δεδομένο, μαθητές και εκπαιδευτικοί γινόμαστε πειραματόζωα, όχι μόνο για το αν θα ζήσουμε από την πανδημία, αλλά και για το αν θα ανεχτούμε αυτό τον οδοστρωτήρα απέναντι σε στοιχειώδη, βασικά δικαιώματα.

Να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Παλεύουμε για:

  • Ανατροπή της υπουργικής Απόφασης – Ούτε μια γραμμή ύλης με τηλε-«εκπαίδευση» – Όχι στην τηλε-«εκπαίδευση» και τις κάμερες στην τάξη.
  • Μέτρα τώρα για την πανδημία – Μαζικά τεστ – μικρές τάξεις – άδειες στους συναδέλφους που τις έχουν ανάγκη.
  • Κάτω ο νόμος 4692 (Τράπεζα Θεμάτων, αξιολόγηση) και ο 4589 (προσοντολόγιο).
  • Όχι στις τρίμηνες συμβάσεις – Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί – μονιμοποίηση των αναπληρωτών και των καθαριστριών.

 

 

Προηγούμενο άρθρο Συναντήσεις του Γ. Κωτσού με Διοικητή 1ης Στρατιάς και Αρχηγό ΑΤΑ
Επόμενο άρθρο Παρακλητικός Κανών και Δ΄ Στάση των Χαιρετισμών εις τον τίμιον και ζωοποιόν Σταυρόν