Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Καρδίτσας στη Φιλανδία


Στα πλαίσια του προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης Leonardo Da Vinci –κατηγορία Vetpro, ομάδα δεκαπέντε καθηγητών του 2ου ΕΠΑ.Λ. Καρδίτσας και άλλων ΕΠΑ.Λ. του νομού συμμετείχε σε σεμινάριο με τίτλο: ‘TRAINING FOR TECHNICAL VOCATIONAL TEACHERS ON A VIRTUAL ENVIRONMENT NET OF VIRTUAL COMPANIES AND ECOMMERCE’ στο Oulu της Φιλανδίας από 19-8-2012 έως 2-9-2012.

Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκε με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας σε συνεργασία με τον οργανισμό FINPEC, ο οποίος διαχειρίζεται το Δίκτυο Εικονικών Επιχειρήσεων της Φιλανδίας και είναι μέλος του παγκοσμίου Δικτύου Εικονικών Επιχειρήσεων.

Το πρόγραμμα της κατάρτισης περιελάμβανε καθημερινή επιμόρφωση στους χώρους του οργανισμού κατάρτισης στις παρακάτω θεματικές ενότητες:

Ø        Επιχειρηματικότητα στη Φιλανδία. Οργάνωση μιας εικονικής επιχείρησης στην τεχνική εκπαίδευση.

Ø        Επιχειρηματικό πλάνο μιας εικονικής επιχείρησης και υλοποίηση του.

Ø        Βασικές λειτουργίες μιας εικονικής επιχείρησης στο σχολείο και περιγραφή των ρόλων των εκπαιδευτών και των εκπαιδευομένων.

Ø        Ηλεκτρονικό εμπόριο, χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα.

Ø        Καινοτόμα εκπαιδευτικά εργαλεία βασισμένα στις νέες τεχνολογίες.

Ø        Παρουσίαση και εκμάθηση του VEPEN – ενός εργαλείου για την εκμάθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και της λειτουργίας μιας επιχείρησης

Ø        Εκπαιδευτικό σύστημα της Φιλανδίας. Επίσκεψη σε επαγγελματικό λύκειο.

Στόχος ήταν η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν ως δικαιούχοι στο πρόγραμμα στη δημιουργία και λειτουργία «εικονικών επιχειρήσεων» στο σχολείο τους μέσα από αντίστοιχα μαθήματα που εντάσσονται στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, με σκοπό τη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας,  την ομαλή ένταξη των αποφοίτων των ΕΠΑΛ σε αυτή και την καλλιέργεια του πνεύματος της επιχειρηματικότητας.

Η Επιμόρφωση αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στη βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα νέα τους καθήκοντα και να μπορέσουν να εφαρμόσουν νέες μεθοδολογίες και παιδαγωγικές στρατηγικές με στόχο την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και της αυτοαπασχόλησης στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Την ομάδα αποτελούσαν οι καθηγητές :

ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΘΩΔΗ ΣΟΦΙΑ, ΚΑΚΑΡΓΙΑ ΛΥΓΕΡΗ, ΚΑΛΙΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΜΑΡΓΩΝΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΑΝΑΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΟΦΙΑ, ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΠΑΣΧΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΡΟΣΓΟΛΙΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΥΡΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΤΣΟΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΤΣΙΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΧΕΙΛΙΜΙΝΔΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

 

Προηγούμενο άρθρο Έγκριση Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.) Δημοτικής Ενότητας Μουζακίου
Επόμενο άρθρο Κρίσιμη την χρονική αυτή περίοδο για το «υδροδυναμικό μέλλον» της Θεσσαλίας