Ειδήσεις

Το 2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας στη Ρουμανία με πρόγραμμα Erasmus+


Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ /KA2 με τίτλο «Creativity through Stories» μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, την Πολωνία και  την Τουρκία συναντήθηκαν στη Ρουμανία από την 1η έως και τις 5 Απριλίου 2019.

Τo σχολείο υποδοχής “Liceul Tehnologic Agricol” στο Βαρκανέστι,  υποδέχθηκε τους εταίρους με χαμόγελα  και φιλόξενη διάθεση. Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε με 2 εκπαιδευτικούς και 6 μαθητές από το 2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

Μετά από την τελετή υποδοχής, οι μαθητές παρουσίασαν τη χώρα, την πόλη και το σχολείο τους.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν Workshops και διάφορες δραστηριότητες σχετικές με το πρόγραμμα.

Οι μαθητές συνεργάστηκαν άψογα από την πρώτη στιγμή και ανέπτυξαν τις  γλωσσικές τους δεξιότητες επικοινωνώντας στην αγγλική γλώσσα, δημιουργώντας νέες φιλίες και γνωρίζοντας συμμαθητές τους από άλλες χώρες.

Παρουσίασαν ιστορίες της πατρίδας τους με τρόπο αυθόρμητο και ευρηματικό, προώθησαν τη δημιουργική διαπολιτισμική σκέψη μέσω δραστηριοτήτων, δημιούργησαν  ατμόσφαιρα αμοιβαίου σεβασμού και αποδοχής.

Το 2ο ΕΠΑΛ  Καρδίτσας  συμμετείχε παρουσιάζοντας τον τοπικό θρύλο για την «Κοιμωμένη των Αγράφων» και τον μύθο της «Αρπαγής της Ευρώπης». Τα θεατρικά δρώμενα που ετοίμασαν οι μαθητές εντυπωσίασαν τους παρευρισκόμενους και η Ελληνική ομάδα καταχειροκροτήθηκε για την παρουσίασή της.

Οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν επιχειρήσεις της περιοχής, σχετικές με το αντικείμενο του σχολείου. Επισκέφτηκαν επίσης το πολιτιστικό κέντρο στο Πλοϊέστι, όπου οι μαθητές του σχολείου υποδοχής παρουσίασαν καλλιτεχνικό πρόγραμμα και το «Σπίτι του μαθητή», μια δομή που λειτουργεί με ευθύνη του Δήμου και παρέχει δωρεάν, σε παιδιά ηλικίας 4-14 μαθήματα καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών, ρυθμικής γυμναστικής, χορού, τεχνολογίας κλπ. Επίσης έγιναν πολιτιστικές επισκέψεις σε μνημεία και αξιοθέατα της περιοχής όπως τα Κάστρα Πέλες και Μπραν.

 

Προηγούμενο άρθρο Σημαντική διάκριση για το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας
Επόμενο άρθρο Παρουσίαση του βιβλίου Τα Βουνά Προηγούνται