Η τεχνολογία αποτελεί έναν σύμμαχο των πολιτών μιας και οι νέες ψηφιακές δυνατότητες εξυπηρετούν τη βασική επιδίωξη της διεκπεραίωσης των υποθέσεών μας με το Δημόσιο χωρίς την ανάγκη αυτοπρόσωπης παρουσίας.
Ο Δήμος Παλαμά προσαρμοσμένος άμεσα στο πνεύμα των καταστάσεων, είναι από τους πρώτους 96 Δήμους της χώρας που εντάσσεται στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και πλέον μπορεί να εξυπηρετεί τους πολίτες εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσεων. και μέσω της πλατφόρμας mykeplive.gov.gr.
Οι υπάλληλοι του ΚΕΠ έχουν ήδη εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμαςκαι θα μπορούν να διεκπεραιώνουν μέσω βίντεο-κλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Η διαδικασία της εξυπηρέτησης των πολιτών είναι η εξής:
- Σύνδεση με κωδικούς TAXISnet στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykepgov.gr.
- Επιλέξτε της θεματικής κατηγορίας υπηρεσιών για την οποία θέλετε να εξυπηρετηθείτε.
- Επιλέξτε της ημερομηνίας και της ώρας για το ραντεβού σας.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ολοκληρώστε την κράτηση.
- Την ημέρα και ώρα του ραντεβού σας συνδεθείτε με βίντεο-κλήση και εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο του ΚΕΠ.